Er lidt i tvivi om dette skulle være lagt ind under Amino Freelancer, men nu prøver jeg lige her først. Sagen er at jeg er deltids webdesigner og har indtil nu ikke haft den store efterspørgsmål på webshops, men det ser ud til at vende nu og da jeg pt. har rigeligt med andre opgaver, er jeg på udkig efter en samarbejdspartner. Jeg arbejder selv primært i Drupal så det vil helt klart være en fordel hvis jeg kunne finde en samarbejdspartner der evt. havde erfaring med at lave webshopløsninger i Drupal enten med Ubercart eller Commerce. Jeg har for et par år siden lavet en enkelt Magento webshop, men bruget aaaaaallllllt for lang tid til at sætte mig ind i deres XML template system :-( men det kan godt være det alligevel er klogere at gå den vej, hvis man vil være sikret i fremtiden. Jeg har den første kunde der står og tripper :-) Er du interesseret så skriv lidt om dine kompetencer og evt. referencer, enten her i tråden eller i en mail på mail@tsgrafiskpro.dk. |
Tommy Styrbæk:Er lidt i tvivi om dette skulle være lagt ind under Amino Freelancer, men nu prøver jeg lige her først.
Sagen er at jeg er deltids webdesigner og har indtil nu ikke haft den store efterspørgsmål på webshops, men det ser ud til at vende nu og da jeg pt. har rigeligt med andre opgaver, er jeg på udkig efter en samarbejdspartner.
Jeg arbejder selv primært i Drupal så det vil helt klart være en fordel hvis jeg kunne finde en samarbejdspartner der evt. havde erfaring med at lave webshopløsninger i Drupal enten med Ubercart eller Commerce.
Jeg har for et par år siden lavet en enkelt Magento webshop, men bruget aaaaaallllllt for lang tid til at sætte mig ind i deres XML template system :-( men det kan godt være det alligevel er klogere at gå den vej, hvis man vil være sikret i fremtiden.
Jeg har den første kunde der står og tripper :-)
Er du interesseret så skriv lidt om dine kompetencer og evt. referencer, enten her i tråden eller i en mail på mail@tsgrafiskpro.dk.
I have contacted to great companies in the Philippines that could help you with this,
I will e-mail you the details