Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du lave webshops for mine kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lidt i tvivi om dette skulle være lagt ind under Amino Freelancer, men nu prøver jeg lige her først.

Sagen er at jeg er deltids webdesigner og har indtil nu ikke haft den store efterspørgsmål på webshops, men det ser ud til at vende nu og da jeg pt. har rigeligt med andre opgaver, er jeg på udkig efter en samarbejdspartner.

Jeg arbejder selv primært i Drupal så det vil helt klart være en fordel hvis jeg kunne finde en samarbejdspartner der evt. havde erfaring med at lave webshopløsninger i Drupal enten med Ubercart eller Commerce.

Jeg har for et par år siden lavet en enkelt Magento webshop, men bruget aaaaaallllllt for lang tid til at sætte mig ind i deres XML template system :-( men det kan godt være det alligevel er klogere at gå den vej, hvis man vil være sikret i fremtiden.

Jeg har den første kunde der står og tripper :-)

Er du interesseret så skriv lidt om dine kompetencer og evt. referencer, enten her i tråden eller i en mail på mail@tsgrafiskpro.dk.

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:51

Tommy Styrbæk:

Er lidt i tvivi om dette skulle være lagt ind under Amino Freelancer, men nu prøver jeg lige her først.

Sagen er at jeg er deltids webdesigner og har indtil nu ikke haft den store efterspørgsmål på webshops, men det ser ud til at vende nu og da jeg pt. har rigeligt med andre opgaver, er jeg på udkig efter en samarbejdspartner.

Jeg arbejder selv primært i Drupal så det vil helt klart være en fordel hvis jeg kunne finde en samarbejdspartner der evt. havde erfaring med at lave webshopløsninger i Drupal enten med Ubercart eller Commerce.

Jeg har for et par år siden lavet en enkelt Magento webshop, men bruget aaaaaallllllt for lang tid til at sætte mig ind i deres XML template system :-( men det kan godt være det alligevel er klogere at gå den vej, hvis man vil være sikret i fremtiden.

Jeg har den første kunde der står og tripper :-)

Er du interesseret så skriv lidt om dine kompetencer og evt. referencer, enten her i tråden eller i en mail på mail@tsgrafiskpro.dk.

I have contacted to great companies in the Philippines  that could help you with this,

I will e-mail you the details

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 11:38

Jamen det vælter jo ind med gode emner til samarbejdspartnere, så det er super.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre fra nogle flere med Drupal 7 og Commerce erfaring.

Må også heller lige sige at min egen hjemmeside er nede i øjeblikket, da den skal flyttes over på en ny server og jeg fik så deaktiveret den gamle lidt for hurtigt :-(

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)