Jeg er ved at starte et lille firma, med invitationer og senere andet til Festen. Alt er eget design og ideer. Jeg regner med at det i starten bliver salg til private via webshop, men vil gerne senere kunne sælge sortimenter ude i butikkerne. Efter en del år i detailhandelen, og de seneste år i en butik med salg af den slags produkter, kan jeg se at de firmaer der er på markedet ikke disker op med nogle særligt spændende produkter. Det håber jeg at kunne lave om på. Har overvejet om det ville være ’nemmere’ at få mine design ud hos eksisterende firmaer, men det er nu federe selv at kunne distribuere det, hvis det kan lade sig gøre. Det er i produkter i stil med de billeder her ( se grafik) www.nikkou.dk Jeg søger derfor et billigt trykkeri til formålet. I starten er det jo ikke kæmpe oplag, men til gengæld mange varianter. Jeg får brug for dobbelt og enkelte kort med farvetryk på forsiden og tryk i en farve på bagside/indvendig. Samt senere kort i a5 format med farvetryk på forsiden og ark med stickers/oblater med ’tillykke’ – ’konfirmation’ og lign tekst i farve, men kun til brug på kort – sange etc. Ved ikke meget om tryk, men har en fornemmelse at det er mange herinde der gør J Nogle der kan hjælpe med ideer. Hilsen Carina |
Trykkeri ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)