www.danmag.com
|
Må jeg spørge hvorfor i har valgt et .com donæme?
Jeg synes siden har et flot design, vil ikke komme nærmere ind på det.
vh AB
Må jeg spørge hvorfor i har valgt et .com donæme? Jeg synes siden har et flot design, vil ikke komme nærmere ind på det. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tak for svar. Domæne: com var ikke en god idé, men det er for sent nu :) |
For sent? :) Har du set at aarhus-maler.dk er ledigt? vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Nej det har jeg ikke set :) Jeg tror ikke, at jeg skal skifte domæne navn... Men tak for info :D |
Rigtig fin side du har fået dig. Har bare en lille rettelse som du måske kunne bruge. Øverst i din header, er "Forside" knappen et hus. Som jeg kan se vil du have at der skal være et ikon. Mon ikke du kunne skifte huset ud med den farvede cirkel du har på dit logo. Just a note. Ellers har du som sagt en fin side som jeg i høj grad finder overskuelig. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
rigtig flot side i har fået lavet her. fodnoten sæt der jeres cvr nummer og telefon nummer det skaber endnu troværdighed over siden hvem er vi undersider de 4 nederste billeder virker ikke. seo i kunne udvide med en nyheds blog jeg synes siden er super flot så få en masse links til din og få skrevet presse meddelers ud om siden med mere |
Hej alle og tak for svarene... :) Mikael - Jeg har telefon nummer og cvr nummer på www.danmag.com/kontakt Synes du at det er ikke nok? |
det skaber større troværdighed man sætter det i fodnoten på siden og det er så hurtigt at gøre |