Jeg ved ikke, om du lagde mærke til, at jeg ikke behøver det ekstra medfølgende tilbehør, såsom dockingstation, camera connection og lædermappe. Så prisen på de 1500,- må være fair nok, hvis det er ekskl. tilbehør, som du måske kan sælge andetsteds?
Okay, så har jeg et par spørgsmål til den på 32GB. Ved i hvornår den er blevet købt og om den har været til reparation eller lignende(fået udskiftet dele)? Og er det bare telefonen man køber eller får man også alt tilbehøret med?
Forresten, jeg er lidt ligeglad med om der er ridser bag på, men hvordan ser telefonens skærm ud? Nogle ridser på den?
Okay, så har jeg et par spørgsmål til den på 32GB. Ved i hvornår den er blevet købt og om den har været til reparation eller lignende(fået udskiftet dele)? Og er det bare telefonen man køber eller får man også alt tilbehøret med?
Der er også høretelfoner og lader samt æske med.
Ved ikke præcis hvor gamle telefonerne er da det er nogen vi får ind fra vores kunder. vi køber ikke noget der er over 2 år gammelt. og iphone4 udkom jo først for et år og 9 måneder siden. Om den nogensinde skulle have været repareret aner jeg ikke. men bemærk at der jo både er normal reklamationsret og 3 måneders returret på alle produkter.
thelonely:
Forresten, jeg er lidt ligeglad med om der er ridser bag på, men hvordan ser telefonens skærm ud? Nogle ridser på den?
der er nogen minimale ridser på skærmen hvis man ser godt efter.