Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicante Content igen igen

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke min dandomain webshop  den er fin

Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:38

Kim jeg må sku sige du har en fed side, du ka det pis :-) godt webdesign og go kode

/SEO DK

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:40

KTJ-Media.dk:

Det er korrekt, men sådan er en DanDomain shop, så du kommer reelt set ikke med ret meget nyt i denne debat eller andre for den sags skyld.

MVH Kim

Hej Kim

Bare ignorer ham - det er ham psykopaten fra seo-danmark.dk, der har hygget sig her på Amino i mange uger under et hav af profilnavne.

Og det der trælse med at shoppen kommer "ind fra højre" er der en løsning på vej til fra DanDomain. Der er rigtig mange DD shops, der lider under det - der i blandt vores. Men det løses sikkert snart. Jeg tror så ikke, det er andre end webfolk, der ser det - men træls ser det da ud.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:30

Hej Thomas,

Har du ændret holdning til "nofollow". Eller sider jeg med en for gamle SEO Lex. Du skriver at du selv bruger det til eksemplevis din kontakt side?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:01

Thomas Rosenstand:

KTJ-Media.dk:

Det er korrekt, men sådan er en DanDomain shop, så du kommer reelt set ikke med ret meget nyt i denne debat eller andre for den sags skyld.

MVH Kim

Hej Kim

Bare ignorer ham - det er ham psykopaten fra seo-danmark.dk, der har hygget sig her på Amino i mange uger under et hav af profilnavne.

Og det der trælse med at shoppen kommer "ind fra højre" er der en løsning på vej til fra DanDomain. Der er rigtig mange DD shops, der lider under det - der i blandt vores. Men det løses sikkert snart. Jeg tror så ikke, det er andre end webfolk, der ser det - men træls ser det da ud.

Jeg ignorere ham ;)

jo da jeg kan da også se det, det går hurtigt, men den er der da. DanDomain kommer sikkert efter det, men hvad jeg ved så er de også noget langsomme, se bare med microdata/rating som jo er blevet efterspurgt for lang tid siden.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:02

en mand uden hår  sælger hårprodukter det må sku være joke

og dandomain webshop har været her i 8 år det er en amatør webshop

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Hej Thomas,

Har du ændret holdning til "nofollow". Eller sider jeg med en for gamle SEO Lex. Du skriver at du selv bruger det til eksemplevis din kontakt side?

Du sidder med den første SEO-LEX 10 så. Meget er sket siden dengang, og i dag ser det helt anderledes ud med nofollow. Når Google ændrer på tingene, er selv en gammel stædig rad som jeg nødt til at ændre holdning ;-)

Snup opgraderingen - den er billig, og så har du en version 12 med både alt opdateret og masser af nyt indhold. Det gør du her.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:27

Dandomain webshop har 8 år erfaring

og de kan ikke løse auto center  ???    det da da amatør .

en hjemmeside som hopper fra side til side

kun en amatør ville købe en webshop der Thomas Rosenstand

og det sjove at det er så sandt,      man sandheden gør ondt  Thomas Rosenstand  du er en amatør .

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:29

Ak ja - er der virkelig ingen, der vil hjælpe den stakkels Nikolas Didonis? Jeg er næsten frisk på at betale et par timer hos en psykiater for ham, så vi andre kan have Amino i fred.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:35

BÅD OG BIL I USA Uden afgifter   :)

du sidder over i us og spiller smart    tillykke Thomas Rosenstand

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)