ikke min dandomain webshop den er fin |
Kim jeg må sku sige du har en fed side, du ka det pis :-) godt webdesign og go kode
/SEO DK
Hej Kim Bare ignorer ham - det er ham psykopaten fra seo-danmark.dk, der har hygget sig her på Amino i mange uger under et hav af profilnavne. Og det der trælse med at shoppen kommer "ind fra højre" er der en løsning på vej til fra DanDomain. Der er rigtig mange DD shops, der lider under det - der i blandt vores. Men det løses sikkert snart. Jeg tror så ikke, det er andre end webfolk, der ser det - men træls ser det da ud. |
Jeg ignorere ham ;) jo da jeg kan da også se det, det går hurtigt, men den er der da. DanDomain kommer sikkert efter det, men hvad jeg ved så er de også noget langsomme, se bare med microdata/rating som jo er blevet efterspurgt for lang tid siden. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Du sidder med den første SEO-LEX 10 så. Meget er sket siden dengang, og i dag ser det helt anderledes ud med nofollow. Når Google ændrer på tingene, er selv en gammel stædig rad som jeg nødt til at ændre holdning ;-) Snup opgraderingen - den er billig, og så har du en version 12 med både alt opdateret og masser af nyt indhold. Det gør du her. |
Dandomain webshop har 8 år erfaring og de kan ikke løse auto center ??? det da da amatør . en hjemmeside som hopper fra side til side kun en amatør ville købe en webshop der Thomas Rosenstand og det sjove at det er så sandt, man sandheden gør ondt Thomas Rosenstand du er en amatør . |
Ak ja - er der virkelig ingen, der vil hjælpe den stakkels Nikolas Didonis? Jeg er næsten frisk på at betale et par timer hos en psykiater for ham, så vi andre kan have Amino i fred. |