Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Torreck Customs Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er stødt på lidt af et problem..

jeg har for ikke så længe siden geninstalleret wordpress på min hjemmeside men denne gang fungere det ikke rigtigt.. Når jeg går ind på "www.Torreckcustoms.dk" siger den bare at jeg ikke har adgang til siden men hvis jeg går ind på "www.Torreckcustoms.dk/wordpress" så kommer jeg ind på eksempelsiden som jeg self. sagtens kan redigere osv..

hvordan får jeg min hjemmeside hen på www.torreckcustoms.dk istedet for www.torreckcustoms.dk/wordpress?

på forhånd tak !

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:20

Hej Christoffer

Du har højst sandsynligt brugt en 1-click install, og derfor er installationen havnet i mappen /wordpress.

Du skal dog ikke være bekymret. Det nemmeste hvis du ikke vil rode for meget med koder og i databasen, er at logge ind på torreckcustoms.dk/wordpress og under indstillinger -> generelt har du 2 felter som hedder henholdsvis -> wordpress adresse og webstedets adresse.

Her står der sikkert torreckcustoms.dk/wordpress i dem begge, og i den nederste som hedder -> webstedets adresse sletter du bare wordpress så der kun står domænet (http://www.torreckcustoms.dk).

Så kan du se sitet på torreckcustoms.dk, men skal du stadig logge ind på torreckcustoms.dk/wordpress/wp-admin

Den lidt mere kringlet løsning er at flytte hele installationen manuelt ned i roden af domænet via FTP, og herefter logge på MySQL admin og rette de 2 stier i databasen -> wp_options.

Lad mig høre om det lykkedes?

Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Torreck Customs Skrevet kl. 15:57

Prøvede at ændre webstedets adresse men så ville den pludselig ikke gemme ændringen, men nu har jeg prøvet at slette wordpress helt og geninstalleret det, men har denne gang været opmærksom på at den ikke blev installeret på /wordpress og det ser ud til at vikre nu! takker mange gange (:

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)