Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man dette?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Beaverbeaver:
Må et affiliat netværk blokke min konto som publisher, ibt til jeg fortæller dem hvor min trafik kommer fra?


Vil mene at både netværket og annoncøren har krav på at vide hvor din trafik kommer fra - som gammel affiliate manager på 18 forskellige marked over hele verden har jeg oplevet at affiliates er meget kreative i deres forsøg på at lave leads/salg og ikke altid på den fede måde.


Nu uddyber du ikke helt hvad de mener med hvor din trafik kommer fra - Men hvis de slet ikke ved hvad din hjemmeside er og hvordan trafikken kommer fra dig til deres kampagne - Ja, så må du uddybe det. De vil selvfølgeligt sikre sig at du ikke sender trafikken fra eks:

Tubesites
Sider med vold og stoffer
Direkte fra søgemaskinerne - Hvis der lukket søgeordspolitik
Fra Facebook - Hvis det ikke er tilladt
Cashback/point siden - Hvis det ikke er tilladt
Eller du bare har fået alle dine venner til at klikke på et link du har sent til dem - Hvis det er klik betaling
Email - At du overholder god skik for hvordan disse skal udsendes


Men hvis de vil have en uddybning på hvordan du skaber trafikken til din egen side, vil jeg ikke mene at de har nær så meget krav på at vide det. Men jeg har dog altid oplevet affiliates som meget åbne i eks US og UK hvor de har fortalt hvad de gør for at skabe trafik. Det behøver ikke at være mere end at du benytter dig af SEO, PPC, Facebook, email....

Lige som side bemærkning, så er er der helt sikker nogle regler du har skrevet under på da du startet op på netværket og det ville nok være en god ide at læse dem igennem. I fremtiden vil du også se at flere annoncører laver specielle krav på deres program som du skal godkende før du får adgang til et program - Prøv at kig op cj.com og der bruger de det i vid udstrækning.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Nej sandt nok det har de ikke, men omvendt så har en publisher heller ikke godkendt at de kan blive lukket uden en rimelig grund, og der står ingen steder i betingelserne at de skal oplyse på noget tidspunkt omkring deres aktiviteter i forhold til reklame :).

Ja jeg kender trådstarter, da jeg bedte ham om at starte den. For var selv nysgerrig omkring dette :).

Jeg har læst deres betingelser og der står intet i forhold til det her, i forhold til hvad de giver udtryk for. Så Kim det de gør er ufint og direkte forkert :).

Men er sjovt at du alligevel støtter op omkring et netværk som du ikke kender til :).

Man indgår nogle betingelser og så må man overholde dem som de er eller framelde sig. De vælger så at lukke hans konto på grund af et eller andet.

De har nok deres grunde, de tjener trods alt penge på de leads og hvem ville fjerne sin indtægtskilde hvis der ikke er noget i vejen? Så den rimelige grund er der nok. Kan være en så simpel ting at dem som betaler for de leads ikke vil betale for dem, fordi de ikke er seriøse.

At du så kalder det at jeg støtter op om et netværk jeg ikke kender, må du selv om. Kender nok netværket da jeg bruger et bredt udvalg af de kendte netværk der findes og er da også blevet udelukket fra et par stykker i korte perioder for at være lidt for kreativ i forhold til hvad de synes er okay.

At du synes det er sjovt... jaa.... underlig ting du synes er sjovt.. men okay.

Men jeg hopper ud herfra for trådstarter kommer ikke med noget informationer og Dennis du er den som svarer for ham med halve informationer og intet konkret. Som feks. et navn på netværket. 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)