Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man dette?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan jo være to grunde til at de spørger.

1. De leads du sender dem er ikke profitskabende for deres kunder (dem der køber leads'ene).

2. De leads du sender dem er rigtig gode, så de prøver på at få dig væk som mellemled og få adgang til dem direkte. :)

Jeg ville ikke oplyse det, hvis jeg var dig.

Hvis de er utilfredse må de opsige din aftale med dig, hvis ikke må de finde sig i det.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Har bedt dem kontakte mig for flere timer siden, men de har ikke svaret. Totalt useriøst.
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er deres netværk, og det er ens hjemmeside :). Så kan vi vel også spørge ind til dem? Da de jo tjener på os :).

Hvis det for dem ikke har nogen værdi, så må de jo som han siger ændre det til salg :). Eller slette de dårlige leads(Som de gør alligevel)

Hvis de spurgte mig personligt, ville jeg aldrig uddybe det. Da det i min optik ikke rager andre hvordan jeg hiver mennesker ind på min siden. (Hvis jeg selvfølgeligt gør det på en pligtopfyldende måde).

Kan dog godt forstå det i forhold til at man heller ikke skal ud og sige (Du får det her, eller vi gør det der for dig hvis du gør det her).

Ved at personen har givet en flot beskrivelse af hvordan han hiver trafik ind, og den var ikke fin nok.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at hvis man har givet en uddybende forklaring på hvordan man skaffer sin traffik og sine leads. Og vel og mærke ikke giver "rewards" på det. 

Så kan de ikke tillade sig at blokkere ens konto, så virker det mest som diCEPT skriver at de ønsker at skære dig væk som mellemled og rive fortjenesten 100% selv. 

Men jeg synes du skal ringe til dem, og få en snak med det pågældende netværk - For i mine øjne lyder det sgu ret underligt. :) 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Ja det er deres netværk, og det er ens hjemmeside :). Så kan vi vel også spørge ind til dem? Da de jo tjener på os :).

Ja det kan man da.. men forvent ikke at de fortæller hvad de gør i deres systemer (eller hvad man nu kan finde på at spørge om), for de har jo ikke indgået en aftale om at dele dette med dig. 

Ved ikke hvilken relation du har til trådstarter nu hvor du faktisk svarer for ham, også ligegyldigt... Undre mig bare lige over at du svarer for ham og har en viden som trådstarter ikke selv kommer med.

Du skriver at personen har givet en flot beskrivelse af hvordan han skaffer trafik. Er du / i sikker på det er det de vil vide og ikke bare hvordan han skaffe de leads? Tror de er ret ligeglade med hvor folk kommer ind på hans sider fra, det er nok mere de leads han skaffer som er mistænksomme (bare et gæt).

Men hvad står der i deres betingelser omkring ufine metoder? - hvis de mistænker en ufin metode. Så er det bare god service at de ikke lukker kontoen med det samme..

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Betingelserne er ikke overtrådt, da det ikke er en bot der har lavet dem.
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Beaverbeaver:
Betingelserne er ikke overtrådt, da det ikke er en bot der har lavet dem.

Derfor kan de jo godt være overtrådt alligevel på et andet punkt som gør at de vil undersøge hvad der sker.

Nu vil du jo ikke ud med hvilket netværk eller side der er tale om - men ved at euroads og mange andre ikke tillader rewards, tvunget / auto / misledende kliks og har set andre netværk som ikke tillader leads som man ser med adf.ly links.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beaverbeaver:
Betingelserne er ikke overtrådt, da det ikke er en bot der har lavet dem.

Hvad står der konkret i deres betingelser?

Det er deres betingelser, som du har accepteret da du oprettede dig, som du skal forholde dig til.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej sandt nok det har de ikke, men omvendt så har en publisher heller ikke godkendt at de kan blive lukket uden en rimelig grund, og der står ingen steder i betingelserne at de skal oplyse på noget tidspunkt omkring deres aktiviteter i forhold til reklame :).

Ja jeg kender trådstarter, da jeg bedte ham om at starte den. For var selv nysgerrig omkring dette :).

Jeg har læst deres betingelser og der står intet i forhold til det her, i forhold til hvad de giver udtryk for. Så Kim det de gør er ufint og direkte forkert :).

Men er sjovt at du alligevel støtter op omkring et netværk som du ikke kender til :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Nej sandt nok det har de ikke, men omvendt så har en publisher heller ikke godkendt at de kan blive lukket uden en rimelig grund, og der står ingen steder i betingelserne at de skal oplyse på noget tidspunkt omkring deres aktiviteter i forhold til reklame :).

Ja jeg kender trådstarter, da jeg bedte ham om at starte den. For var selv nysgerrig omkring dette :).

Jeg har læst deres betingelser og der står intet i forhold til det her, i forhold til hvad de giver udtryk for. Så Kim det de gør er ufint og direkte forkert :).

Men er sjovt at du alligevel støtter op omkring et netværk som du ikke kender til :).

Kan vi andre blive indviet disse betingelser. Evt. hvilket netværk det drejer sig om. Så kunne det være at der var en med juridisk indsigt der kunne komme med et bidrag.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)