Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgning på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kører en oscommerce løsning, men vil gerne have min søgefunktion på siden gjort bedre. Så den søger på hele sitet og giver de resultater kunden søger efter. Hvad end det er produkter eller noget om hvordan vi leverer?

Nogen der kender et sådant modul.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:52
Kender ikke et decideret modul til det, men...

Når man søger under advanced search, søger den ikke kun i produkttitlen som osc gør som standard i den normale søgeboks, men også i description, så det du egentlig bare gør er at nuppe koden fra den under advanced search og implementere den direkte i den der er på siden normal. Så søges der både i overskrift og beskrivelse af produktet.

Jeg kender ikke lige en løsning på hvis den skal søge direkte i alle andre tekster også. Jeg ved der er lavet en del "halve" contributions, blandt andet en som søger i alt der ligger i language filerne. Men desværre ikke nogle der har det hele i en ( af hvad jeg kender til)

Der er dog denne contribution ( har ikke testet) som lyder smart

Men løser ikke dit problem.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:47

Hej

Vi kan levere en søgemaskine til dig der selv crawler hele sitet, med automatisk crawler og giver en resultatliste ala Google med alle siderne opsat.

Bruger f.eks. et cron job der hele webstedet en eller to gange i døgnet til databasen.

Jeg har fremstillet flere søgemaskiner, der kan løse opgaven. Det bliver ikke en del af din eksisterende webløsning.

Med venlig hilsen

Wesecureit

René

Wececureit René
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:50
René - hvilken prisklasse ligger den slags løsninger i?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)