Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig med navn på billed?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg sidder og overvejer hvordan jeg bedst kan få optimeret min hjemmeside www.ergovision.dk og har fået den tanke om det kan betale sig at "navndøbe" alle sine billeder så de passer til de forskellige katagorier/produkter?

Jeg ved at det er en lang sej kamp, men hvis det kunne øge konveteringen er det et arbejde jeg er klar til at lave.

Jeg håber at der er nogle der kan svare mig?

Flemming Gravesen Unique indretning
Skrevet kl. 16:31
Hej Flemming

Hvis du mener at omdøbe dine billeder til f.eks. kontorstol.jpg er det begrænset hvad effekt det kan have. Dog hvis du mener ALT tekster (dem som kommer når man kører musen henover billedet) så er det helt klart noget du skal gøre. Sørg for at bruge din søgeord i disse ALT tekster, dog ikke alene og i alle billeder. Sørg for at moderere det lidt

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:43
Hej Flemming.

Jo, det kan godt betale sig.

Det er så een ting i din søgemaskineoptimering, som du kan checke af. Husk, at der er hele 3 muligheder for at navngive: Filnavnet, Title og Alt tekst

Hvis dine dine billeder med gode navne i <title> og/eller <Alt> tags samtidig anvendes som hyperlinks, så har jeg pt. sat vigtigheden på en 39. plads ud af de 57 vigtigste parametre i Søgeoptimeringsrapporten.

Venlig hilsen, Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:44
Sorry Martin

Der faldt vi lige over hinanden i besvarelsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:49
Jeg vil give Christian ret i at title og især ALT tekster har en meget positiv indvirkning på SEO, dog er min erfaring med filnavne at det er begrænset hvad det giver - dog ikke siges at man så skal lade helt være med det. Men det er bare ikke det værd kontra de mange andre værdier som tæller langt mere

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:30
Hej Martin og Christian

Tak for jeres "guldkorn" men nu bruger jeg Oscommerser og det der med ALT tekster er det noget man selv kan ligge ind (uden at kende for meget til kodning) eller skal man have fat i eksterne folk, der ved hvad de laver.

Jeg har besluttet mig til at den skal have hele armen nu og nu skal jeg over det næste år få den til at spille 100% så arbejde er der nok af så det er nok ikke sidste gang at jeg beder om Amino´s rigtig gode hjælp.

Flemming Gravesen Unique indretning
Skrevet kl. 10:54
I OScommerce kan du godt sætte ALT tekster på dine billeder, gøres så snart du sætter dem ind og du bør sætte ALT tekster på samtlige billeder i en eller anden form

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)