Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes: Design af hjemmeside og visitkort

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg ved ikke, om dette er det rigtige sted til denne "annonce"; det er ret svært at finde det rette sted - der er simpelthen for mange fora.

Jeg er startet som selvstændig konsulent (rådgivning, projektledelse og konsulentbistand inden for ERP/IT - store projekter) og har brug for hjælp til at få oprettet en hjemmeside. Jeg har godt nok teknisk flair, men ikke grafisk og slet ikke tiden. Derfor har jeg brug for følgende:

• Valg af hosting. Jeg hoster i dag min side derhjemme, men jeg vil gerne vælge fx one.com (har jeg ikke belsuttet endnu, men de er billige). Det behøver jeg ikke din hjælp til, men du må selvfølgelig gerne råde.

Men jeg skal bruge hjælp til følgende:

• Valg af CMS. Jeg tror, jeg vil vælge at bruge et CMS, fremfor at få lavet en ren HTML-løning. Ikke fordi jeg har brug for at opdatere sitet tit, men for at være uafhængig af en leverandør, når først systemet er sat op. Jeg forestiller mig joomla, xoops eller lignende. Jeg har ingen præferencer, men det skal være et system, du kender, og kan sætte rammerne i. Det skal være let for mig at tilføje, ændre og fjerne elementer i det. Det skal være muligt for mig at have siderne i flere sprogversioner; altså skal systemet kunne understøtte det på en elegant måde. Det skal være et anekendt, gratis system, altså ikke et eller andet obskurt, ingen har hørt om. Brugervenlighed, stabilitet og sikkerhed. Og så skal det selvfølgelig kunne køre hos den host, vi vælger    
  • Design og oprettelse af en skabelon i det valgte system. Jeg skal i udgangspunktet blot have et simpel site, som indeholder en forside, kontakt, historie, opgaver, referencer og et par punkter mere. Jeg skal nemt kunne oprette flere, ændre eller fjerne igen og vedligeholde indholdet under punkterne; derfor CMS. Desinget skal frem for alt være professionelt og i lyse farver med vægt på hvid og lys blå. Ikke noget med pangfarver, animationer eller andet "smart". Det er en seriøs virksomhed. Derfor er det vigtigt, du har erfaring med tilsvarende virksomheder. Og sikring af, at jeg kommer med, når man søger efter givne emner på google. Kan fx se, at man får for 400 DKK adwords på google, når man regisrerer på one.com, og det skal udnyttes.
    Atså er opgaven her todelt: teknisk opsætning i valgt CMS og let grafisk design (skabelon) til CMS.    
  • Design af visitkort    
  • Jeg skal kunne få "designet" på en måde, så jeg kan bruge det til fx Word og Power Point

Som nystartet er budgettet selvfølgelig ikke overvældende, men opgaven er også ret enkel, mener jeg. Så kom med nogle bud og kontakt mig endelig, hvis der er brug for flere oplysninger for at kunne komme med et overslag.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:27
Hej Frank,

Har sendt dig en PM.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Frank,

Jeg kan godt hjælpe, se mine standard CMS pakker her: www.nerdlab.se
Bemærk at hvis du ønsker at købe systemet, kan det naturligvis god løses frem for at du lejer det.

Prisen for design, der skal jeg have lidt mere input fra dig for at kunne give dig en pris.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:51
Hejsa,

Har sendt PM.

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 04:26
Hej!

Vi kan hjælpe dig uden problemmer, jeg kan selvfølleligt ikke komme med et endeligt tilbud da jeg ikke kender de endelige krav, men skal det være billigt kan vi lever en løsning, ekskl. tryk af visitkort fra 2.500 ekskl moms.

Vi trykker også gerne dine visitkort, skilte, flyers og andet hvis det ønskes.

Vi håber at høre fra jer.

MVH Christian Juhlin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:15
Med en CMS Løsning bliver du netop leverandør afhængig med mindre du selv finder et opensource cms som du sætter op. En HTML side kan _alle_ rette i, der er du fuldstændig leverandør uafhængig.

Mht hosting så hold dig _langt_ fra B-One, jeg går ud fra du forsøger at starte en seriøs forretning så har du også råd til at handle hos seriøse virksomheder. Du behøver ikke vælge en løsning til 500kr om måneden, men mellem 40 og 50kr om måneden er nok der du skal ligge for at få noget stabilt hvor du kan tillade dig at stille krav.

Du lyder ikke selv til at være den sløveste kniv i skuffen, mit foreslag til dig er at du får fat i en grafiker der kan lave dig en grafisk linie, hjemmeside, visitkort, brevpapir m.m. Så får du leveret hjemmeside som en template du kan arbejde med i dit favorithjemmeside program, som f.eks. frontpage eller dreamweaver, det tror jeg du bliver mest tilfreds med.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:15
Tilmeldt 26. Jan 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:22
Til MC

Det er meget fint, du fraråder B-One. Men du angiver ikke anden begrundelse end prisen og foreslår ikke et alternativ. Som iværksætter, og forbruger i øvrigt, ser jeg ikke en lav pris som en problem. Tværtom. Men har du en saglig begrundelse, hører jeg (og andre) den gerne. Og bedre endnu; har du et alternativ med begrundelser for, hvorfor det er bedre, vil jeg også gerne høre det!

Jeg foreslog netop et freeware (skrev vist "gratis") CMS for at have en ramme på plads og adgang til omfattende hjælp på nettet.

I min "PM"-boks har jeg heldigvis flere seriøse henvendelser - I får svar, når jeg kommer gennem jeres forslag. Tak for det.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:28
Jeg har ikke begrundet at du skal holde dig fra B-One fordi det nærmest er en offentlig hemmelighed at de stinker.

Deres serviceniveau er så lavt at det stort set er ikke eksisterende. Det er discount hosting og hvis du kan klare dig med det er det fint for mig, du står bare med skægget i postkassen når der går noget galt eller når din side får success :)

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:38
Man kan ikke drive et webhotel for 9 kroner/pr kunde om måneden!

Maskinerne skal opdateres hele tiden så de ikke bliver hack'et. Der skal være hurtige netværksforbindelse. Der skal være være ekstra strømforsyning (diesel generator + batteri). Maskinerne skal have redundante diske, de skal være stabile, de skal kunne klare opgaven... Der skal være folk som overvåger systemet. Der skal være support. Osv. Osv.

Du bør ringe til dem for at høre, hvorfor de kan levere til den pris ! Tænk blot på, hvad en computer koster i strømforbrug...
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)