Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interaktiv Flash pdf katalog - potentiale??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Som nogen måske ved så er et af vores produkter elektroniske brochurer som vi laver fra bunden. Den seneste tids udvikling på markedet har vist en tendens til at folk foretrækker et af disse flash kataloger genereret ud fra en pdf fil. Præcist som ipaper, og zmag laver det.

Kunne det være relevant med en viderudvikling af konceptet så man får en version der er langt mere interaktiv? Dvs. med mulighed for:

1) indsættelse af flash filer - fx. til reklamebrug  eller animationer. 

2) indsættelse af højopløselige billeder - fx. til varekataloger så man kan zoome ind på produktet:

3) Indsættelse af 360 grader panoramabilleder - fx ved en præsentation af en restaurant - så man også kan se restauranten!

4) Indsættelse af 360 grader objektfotografering - til udvidet produktkataloger så man kan dreje varen hele vejen rundt og zoome ind på detaljerne.

5) Tilpasning af design på brochuren så den stemmer overens med firmaets hjemmeside og grafiske profil.

Glæder mig til jeres respons.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:40
Det ville bestemt være ønskeligt at have de funktionaliteter du lister op. Vi har selv været på udkig efter et mere fleksibelt system, der dels ikke var så tungt at arbejde med og dels kunne tilpasses mere kundens ønsker og behov.

Vi har kigget på PageGangster, hvor der i høj grad er mulighed for at tilpasse det. Vi har også kigget på en DHTML/Ajax løsning, for at optimere hastigheden på præsentationerne. Så snart vi snakker HTML og server-side scriptsprog, er der ingen problemer i at indlejre f.eks. 360-graders fotografier og rundture.

Hvis det har interesse, vil vi gerne sparre med dig omkring udvikling af en sådan platform, til glæde for begge parter og vores kunder.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:45
Hej Kurt

Tak for din henvendelse og dit tilbud. Det er ikke en løsning jeg selv vil udvikle, jeg vil bare udnytte flere eksisterende teknologier for at tilbyde en mere attraktivt og fleksibel løsning.

Jeg må også indrømme at det er et stykke tid siden at jeg sidst satte mig ind i de forskellige løsninger, så jeg har ikke helt fulgt med udviklingen.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 13:48

Hej Morten

Det tror jeg helt sikkert har potentiale.

Start med de første 3 punkter - disse vil der nok være størst potentiale i.

Mht. tilpasning af design, så ligger designet jo i pdf''en - hvis der bliver
mulighed for, at lægge flash-filer ovenpå pdf''en er dette jo ikke nødvendigt.
- med mindre man selvfølgelig ønsker, at bygge det hele op fra bunden.

Som sagt - klø på med det.

Med venlig hilsen

Ronni
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:04
Hej Ronni

Tak for dit svar, og for din tro på løsningen.

Jeg har netop afgivet mit første tilbud på sådan en løsning, så nu må vi se hvad der sker  

Selvfølgelig har jeg også brug for andre referencekunder, så er der nogen herinde der melder sig på banen som interesseret, så kan jeg fanges på 30 20 20 47.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:12

Hej Morten

Du må gerne kaste nogle priser efter mig.

Jeg kunne godt gå hen og få brug for det.

Mvh Ronni

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:20
Hej Ronni

Det er utrolig svært "bare" at sende dig nogle priser. Der er jo stor forskel på omfanget afhængigt af hvor interaktiv den skal være. Hvor mange flash filer? Hvor mange panoramabilleder? Hvor mange links? Hvor mange features?? osv. osv.

Har du lidt flere detaljer eller et konkret oplæg du kan sende til mig, så gør det gerne på morten@wideeyes.dk så skal jeg prøve at udarbejde en mere eksakt pris.

Priserne vil starte på 3.500,-

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)