Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med annoncering på div mediesider på nettet?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
i guder.... dit hijack med dumme kommentare... lad det blive hjemme - tak

Supply Chain blæksprutte

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:05
Dato: 21-05-2007 21:56:54 Forfatter: kejseren i guder.... dit hijack med dumme kommentare... lad det blive hjemme - tak

Kejseren - det er da ikke hijack.

Christian spørger dig pænt om, hvilke emner der omtales på dit site. Og hvis du ikke vil offentliggøre det, kan vi ikke hjælpe dig - så får du svar, som STEENBECK kom med.

Din side må vel have nogle interessefelter? Man kan vel ikke diskutere alt i dit forum?

Evt. send os et link - hvis du ikke selv kan svare :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:12
Det er et ret generelt billede jeg vil danne mig.

Supply Chain blæksprutte

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:27
Man kan jo ikke danne sig et generelt billede af annoncering. Da du skal ramme din målgruppe - hvis du vil have et generelt billede til annoncering, skal du bare annoncere på et site med +500 besøgende - det er generelt.

Du kan jo heller ikke lave et generelt billede af cowboybukser. Nogen mærker laver nogen der sidder godt på dig, men et andet mærke laver nogen, der sidder godt på din ven.

Håber du forstår :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:09
Hey....!

Er der ingen der har LÆST det første indlæg i denne tråd?

Dato: 21-05-2007 22:26:49 Forfatter: Nogle der vil øse lidt ud af deres erfaringer med div. internet medier hvor i har købt reklame plads(er) og hvad var jeres udfald - positivt/negativt ?
Gerne skriv også hvad i betalte, fik i retur af besøg, salg osv og på hvad url det præcis var. Alle disse fakta kan måske være lidt ømtåeligt at vise online, så i må meget gerne sende mig en privat besked herinde med de facts og jeg lover ikke at røbe eller vidregive det til nogen.

Som jeg læser dette indlæg, så spørges der til andres erfaringer, og ikke en strategi for, hvad han selv skal gøre... Netop derfor er det fuldstændig ligemeget hvad det er han ønsker at markedsføre. Om det er cykler, kærester, mødre eller noget helt fjerde....!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:34
Hej Martin

Jeg havde samme tanke som dig.

Jeg var faktisk inde endnu en gang i går aftes for at læse, hvad der blev spurgt om.

For nu at være HELT sikker på mit svar.

Sagen er jo, at svaret ikke kan bruges til noget som helst, hvis vi ikke ved, hvilken branche der er tale om.

Det ved jeg, så derfor stillede jeg dette yderst relevante modspørgsmål i en forhåbning om at kunne levere et ordentligt svar.

Hvis kejseren ikke ønsker at oplyse, hvad hans side drejer sig om, så kunne han jo bare fortælle det i stedet for disse korte svar.

Så kunne jeg fortælle, at så kunne jeg ikke hjælpe - og så var DEN ikke længere.

En dialog går begge veje - og dette her opfatter jeg som envejskommunikation.

Ja, undskyld, men det er min tid altså alt for værdifuld til.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe - men ikke for enhver pris.

Og her sætter jeg så grænsen.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:54
Hej Christian,

Ja, jeg forstår udmærket hvorfor du ønsker at han skal uddybe, da du jo netop har meget stor erfaring, og hvis du skulle poste det hele her, så ville vi alle miste overblikket, og du ville bruge en frygtelig masse tid.

Jeg kender dig godt nok til at vide, at du netop ønsker at levere et kvalitativt svar, og ikke et kvantitativt svar, hvilket der rent faktisk efterspørges i tråden.

Det er netop det du prøver at fortælle i den første linie du skriver:

Dato: 22-05-2007 09:34:17 Forfatter: Effektiv Markedsføring
Du stiller desværre dit spørgsmål alt for bredt til at jeg vil kunne levere et ordentligt svar

Men jeg tror, at lige nøjagtig denne sætning misforstås (hvilket jeg nok også ville gøre, hvis jeg ikke havde kendt dig personligt), og man kan se, at kejseren faktisk prøver at give lidt mere information - dog på ingen måde nok til at kunne levere dit kvalitative svar.

Men for at gøre hele denne lange snak lidt kortere... Hvis jeg efterspurgte kvantitative svar i et forum, men alle ville besvare kvalitativt, så ville jeg ikke føle, at jeg havde fët svar.

Der spørges efter erfaringer, som han selv kan sortere i og tolke på. Der spørges ikke efter andres fortolkninger....

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:12
Hej Martin.

Det har du helt ret i.

Det er også sådan jeg læser det.

Jeg må så bare sige, at jeg har lært af dette, at hvis folk stiller generelle, ud i det blå spørgsmål, så skal jeg bare ikke gå ind og svare; men overlade det til dem, der har lyst til at komme med en masse generelle, ud i det blå svar .

Venlig hilsen, Christian

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:24
Dato: 22-05-2007 10:11:45 Forfatter: Effektiv Markedsføring
Jeg må så bare sige, at jeg har lært af dette, at hvis folk stiller generelle, ud i det blå spørgsmål, så skal jeg bare ikke gå ind og svare; men overlade det til dem, der har lyst til at komme med en masse generelle, ud i det blå svar .

Venlig hilsen, Christian

Haha... ja, der er jo godt nok mange, der stiller et spørgsmål, men forventer et andet svar. Om det er tilfældet her, tør jeg slet ikke vurdere på...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:07
Til kejseren

Jeg skylder dig en undskyldning.

Du spurgte om een ting og jeg svarede med udgangspunkt i, at du havde brug for hjælp til at finde det bedste sted at annoncere i forhold til dit marked.

Men sådan som jeg ser det nu, så VAR du bare ude efter at orientere dig generelt.

Og det skal der selvfølgelig være plads til.

Jeg beklager misforståelsen.

Venlig hilsen, Christian

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)