Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproducent Asien?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skrev tidligere et indlæg omkring min idé med evt at starte salg af skjorter/jakkesæt i god kvalitet syet efter mål, - via webshop.

Jeg fik mange positive tilkendegivelser, - tak for det!

Jeg fik desuden et par henvendelser fra nogle, der kunne hjælpe som bindeled til en producent i udlandet. Pt går jeg dog med overvejelser om, hvorvidt jeg skal have direkte kontakt til producent istedet.

Mit spørgsmål er derfor, om nogle herinde kender en god producent af ovenstående, der på sigt forhåbentlig har en vis kapacitet?

På forhånd tak for positiv og konstruktiv feedback.

Mvh Chris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil sige det koster altid ekstra med et ekstra bindeled, men med hensyn til produktionen i asien og skræddersyet tøj tænker jeg at producenterne ofte kræver større kvantiter. Jeg ville nok undersøge det baltiske marked se på fashionforum de har artikler om produktion i de baltiske lande. Der udover vil jeg anbefale dig at få lavet en grundmønster af en modelkonstruktør som du kan få bygget dine designs op over. Så kan producenten rette dem til. 

www.pajpattern.dk sælger disse grundmønstre som er med til at sikre en pasform som passer til det europæiske marked, hvis det er dit marked? 

mvh Pia

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)