Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal bogføring koste?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger lidt tilbagemeldinger på, hvad prisen for bogføring skal være? Der er rigtig mange bogholdere herpå AMINO og sikkert ligeså mange forskellige time priser mv. Hvis du har lyst kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre lidt om hvad du betaler samt hvad der kan forventes at blive faktureret. Send gerne en PM eller svar direkte..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke så mange svar - men der er masser af gode bogholdere herinde og et nogle revisorer. Det vil afhænge helt af hvilken orden dine ting er i, og antal bilag og deres kompleksivitet

Jeg personligt ville ikke tro man på ren timebasis må regne med under 300 kr - problemet er hvis det er meget i huk det kommer, så det er 15 min her og der, men det kan så måske samles til 3 timer i måneden.

Jo mere du kan specificere jo bedre. Bogføringssystem - antal bilag p.a. - antal lønninger (og system) - Fakturering via webapp eller hvordan, betaler du selv alt i bank eller gør bogholderen osv. Freelance bogholdere herinde vil sikkert ha endnu flere spørgsmål for at give ca pris.

Prøv under freelancer at søge, så vil jeg tro du får tilbud - men du kan også selv se hvem der er aktive i svarene og sende dem du synes virker gode en PM

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar - er der flere gode bud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

En god retningssnor er, at du skal regne med 12-15 kr. pr. bilag.....naturligvis afhængig

af kompleksitet mv.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er selvstændig bogholder og tager kr. 299,00 i timen, men overvejer at sætte beløbet op til 339,00, men jeg kunne også godt tænke mig at se hvad andre tager i timen her i vestsjællands området. Det ville være rart at flere kom frem af busken.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)