Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan/skal jeg ændre noget?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino

 

Jeg har nu fået nyt logo, hvilket selvfølgelig har haft indflydelse på min hjemmeside.

Hvad synes du om siden?

Virker den indbydende? -  og signalerer den kvalitet?

Det er jo stadig tydeligt at se, at det er en stadartshop, hvilket selvfølgelig er lidt ærgerligt, når det er "unika"-produkter, jeg sælger  - kan jeg selv gøre noget for at ændre standartlooket? eller kræver det stor viden omkring koder etc.?

Jeg glæder mig meget til at høre din kyndige mening.

På forhånd mange tak.

 

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg faldt lige over en ting:
Det er forvirrende at læse de ting du har skrevet med en større skriftstørrelse. Skriv i stedet det hele i normal størrelse, og så evt. fremhæv ting med FED

Anders

PS: Flot logo

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

 

Tak skal du have - jeg tror, du har ret.

 

Mange hilsner

Line

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Line!

Det er, i mine øjne, en ganske normal (mainstream om man vil) shop du har dig der. Jeg har lidt punkter af konstruktiv kritik:

- Når man trykker på en kategori fx "Børnetøj - Drengetøj" så kommer der en laaang tekst, som jeg ikke gad læse igennem. Denne synes jeg godt kunne formindskes lidt, det er ikke en salgstale besøger kommer for at få, besøger kommer for at se, hvilke varer du har. Derfor mener jeg at underkategorierne bør gøres meget mere tydelige og interessante. Man kunne evt. placere dem (underkategorierne) i menuen, det virker lidt utraditionelt og ikke brugervenligt, at undermenuen dukker op på en side (jeg skulle scrolle for at finde den).

- Dit farvevalg til siden synes jeg passer udemærket. Dog har jeg set mere interessante topbannere. Man kunne evt. ligge noget af baggrundsmønstret (eller et andet mønster) ind over banneret, i en lysere nuance (lysebrun, lys sandfarve). Yderligere tror jeg dit site kunne krydres med en anelse gul (kraftig mørk gul), uden det gjorde noget :). Sitet er, som så mange andre sider, bygget op af tabeller og 3 farver. Dette er jeg personlig modstander af, da jeg som designer, kan se mulighederne i en webshop som din. Den kunne bære et "børne-præg" der var 10 gange stærkere end det den har p.t. Måske kunne du undersøge mulighederne, for at få designet et unikt site. Det ved jeg ikke, bare en tanke :)

- Din hovedmenu synes jeg er forvirrende. Du kunne evt. inddele den i nogle overskrifter, så historien om din shop ikke blandes sammen med gaveforsendelse og varer. Lidt indeksering og overblik skader ikke. Besøger skal vide, hvor han/hun skal trykke, for at finde det han/hun leder efter. Besøger skal ikke forvirres på vejen til det besøger leder efter.

Det var nogle få punkter, jeg håber du kan bruge noget af det til noget ;)

Mvh, Marc Falk

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marc

 

Mange tak fordi, du har brugt tid på mit site.

Årsagen til de "lange" tekster er, at jeg forestiller mig, at google godt kan lide tekst, og at jeg derfor lettere bliver fundet.

Men du har ret i, at det kan virke anmasende med megen tekst og måske skræmme nogen væk

Jeg kan helt klart bruge din kritik - tak endnu en gang.

 

Mange hilsner

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Line



 



Jeg synes du har en fin side med et flot logo, men jeg vil foreslå at du så snart du har mulighed for det, får lavet en rigtig hjemmeside som er lavet specielt til din shop. Alternativt at du får en grafiker til at hjælpe med opsaætning, skrifttyper og lign. Det er nemlig de små detaljer som tilsammen afgør om siden virker eksklusiv eller almindelig.

Det samme gælder for billederne: Brug en fotograf eller en foto-entusiast der kan stå for billederne.

Held og lykke

 


 

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Zune

 

Tak for dit svar.

Du har fuldstændig ret i, at detaljerne er med til at gøre siden unik og speciel, og med en standartshop er der selvsagt grænser for, hvor meget personligt udtryk, man kan lægge ind i designet.

Jeg har mange gange overvejet, at få lavet en hjemmeside specielt designet til mit produkt - men budgettet er vist ikke til det endnu.

Mht. billederne er det så godt som umuligt at få en anden til at tage dem, fordi jeg løbende producerer nye ting, som efterfølgende skal tages billeder af.

Endnu engang tak for ordene.

 

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Line

Hvor er det et flot logo du har fået tegnet :·)

Jeg kan godt lide din enkle stil. Går også ind for mindre tekst, både på forsiden og i dine undergrupper. Jeg synes også det ville være rigtig flot hvis du generelt gik en skriftstørrelse eller to ned - størrelsen virker på mig en smule voldsom.

Et tip med hensyn til billederne. Hvis du kan beskære dem så de alle har samme størrelse vil det hjælpe og give et mere ensartet udtryk. Vi tager selv vores produktbilleder. Jeg har købt 2 gode blitzlamper og herefter fået en fotograf til at komme og lave lyssætning samt indstille kameraet med de rigtige værdier, hvidbalance osv. På den måde får jeg gode ensartede billeder selvom jeg ikke aner noget om det :·) Men det kræver jo at man har plads til sit eget lille fotostudie da det helst skal stå på samme måde hver gang.

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle

 

Tak for din respons.

Jeg er også selv rigtig glad for det logo - det indeholder, for mig, alt det, jeg gerne vil udtrykke med mit tøjdesign.

Fortsat god dag.

 

Mange hilsner

Line

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)