Tak til alle dem der har holdt mig ud :) |
Haha! - Har du været væk? Tænk, slet ikke bemærket det!
PS!
Den lå lige til højrebenet ;-)
MVH
Tak til alle dem der har holdt mig ud :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Haha! - Har du været væk? Tænk, slet ikke bemærket det! |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Sikke en stamina - det havde jeg aldrig holdt til :) -- Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Super holdt ud Dimitri ;-) Jeg måtte også undvære Internet en uges tid fra skift fra TDC til Fullrate. Det er satme hårdt. Og også en tak til alle dem der har holdt mig ud! |
![]() |
Damn.. jeg fik allerede abstinenser da jeg var ud at sejle igår. Efter 2 timers sejlads gik vi tættere på land så jeg liiige kunn hente mails og checke servere plus det løse. 3 uger...hmmm.. jeg tror at jeg ikke ville have venner mere der har internetopkobling... eller situationen ville være følgende: Mens jeg sidder med min laptop hos min ven i stuen: God Vens bedre halvdel: Er han stadig her???.. God Ven: Øhh.. Markus.. det er vist ved at være sent.. skal du ikke snart hjem.. Mig: Jeg skal liiige... og så skal kun lig.. men så er jeg også (næsten) færdig... max 10 minutter endnu.. God Ven Iført hans pyjamas: øøøhh... det sagde du altså også da vi gik i seng for 3 timer siden... ![]() |
Man kan ikke leve uden indernet..... altså.. bare tænk hvis man ikke lige kan tjekke mails? Nok også derfor jeg aldrig tager på ferie.... ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvis jeg nogensinde skal igennem den slags igen, skal jeg have fat i noget mobilt bredbånd, for at sidde på bibliotekets hakkebrædter er ulideligt :) |
Selvom det vel i bund og grund slet ikke burde være det - man kan vidst godt tale om afhængighed? :) |
www.nfdesign.dk
*Nikker* ![]() |