Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress på dansk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler at få nogle af mine menu over på dansk, er der nogen der ved hvordan man gør det

www.fuglelex.dk

bruger et theme der hedder classipress

På forhånd tak!

Bent Olsen

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:57

Hej Tyllegris.

Du skal lave din egen menu i WordPress. Jeg kan evt. godt gøre det for dig, hvis du er interesseret i det :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:04

Ja umiddelbart så burde du blot kunne omdøbe menupunkterne eller lave en helt ny menu...

måske kan det wordpress kursus vi tilbyder på Nemprogrammering.dk hjælpe dig: Gratis Wordpress kursus 

Held og lykke med dit projekt!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 21:07

Jeg er selv igang med min nye hjemmeside, og har lige installeret Transposh Translation Filter søg på det under plugins, det virker fint ser det ud til ;)

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 21:14

hej

tak for dit svar, men så forsvinder den post add knap da ikke og dollar tegnet i annoncerne bliver ikke skiftet til kr.

eller ?

Bent Olsen

www.fuglelex.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 21:27

Jeg kender ikke lige dit theme, men det fede ved det plugin er, at man kan redigere alle oversættelserne. Prøv engang at check min side og se hvordan det fungerer der.....Hvis dine priser kun skal være på dansk, må du vel kunne ændre det til Kr. fast i stedet for $, burdet ikke være så svært....Men prøv da for sjov at installere det plugin, meget let at teste og fjerne igen hvis det ikke passer til det man ønskede (husk backup for en sikkerheds skyld)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:57

Lyder underligt at den skulle fjernes, når du laver din egen menu.

Men ellers burde du kunne redigere det i dine .php filer, eller bruge det plugin :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)