Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bærbar Lenovo eller Macbook Pro?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg stod præcis i det dilemma du beskriver der for 2 måneder siden. Jeg lånte en Macbook Pro af en ven i 10 dage så jeg kunne foretage en ordentlig vurdering af den. Brugte den i det daglige arbejde osv.

Alle dage har jeg haft Lenovo Thinkpad (Tidligere IBM Thinkpad) så jeg var spændt på MacBook'en. Og den præsterer lige akkurat så perfekt som alle Mac-elskere prædiker. Men mit valg gik alligevel på en Lenovo T420s opgraderet med en 300GB SSD-disk (SolidStateDisk for de ikke indviede = ingen bevægelige dele der kan crashe).

Og det her har intet med den betjenings-religions-krig der er mellem PC og Mac brugere, jeg bruger flittigt min iPhone 4s og iPad så der er ikke noget ANTI-mac over mig vil jeg skynde mig at indskyde ;-) Grundlaget for mit valg baserede sig i sidste ende på at der var nogle applikationer som ikke kunne fåes til iOS og jeg orkede ganske enkelt ikke at sætte mig ind i at få Windows 7 på Mac'en når det nu kom som standard på Lenovoen.

Jeg har ikke fortrudt et sekund. Har haft sat den til at rendere en video i videoredigeringsprogram på 1,8 GB, samtidig med at jeg sad og billedbehandlede lidt i Photoshop og havde det obligatoriske mail & firefox + et par vinduer kørende ved siden af, og den spiller 110% den maskine.

Blot mit input ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mac er flotte synes jeg , men de kan slet ikke holde til regnvejr bare lidt , dem jeg har prøvet , de går i stykker så og det er ikke sjovt når sider udenfor og den går computer går i stykker

men har prøvet før msi den holdte til regnvejr nu tænkte jeg måtte have ny og hurtigere computer , men msi levere ikke dem mere da de er holdt op med at levere mini computer dem og tænkte de nok havde også hurtigere mini modeller der holder til lidt regn

jeg har nu købt en nye og der stod på om den kunne holde til regn http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=4290 og læs også her http://reviews.cnet.co.uk/laptops/fujitsu-lifebook-p701-review-50004084/ ikke altid man skal betale en formue for en holdbar compute

jeg ville dog holde mig til lenovo , da hvad jeg høre om den er de også mere holdbar og det er ikke ligefrem let at finde ud ad en mac computer synes jeg

jeg synes det er svært at sammenligen model vis prøver et andet mærke og den er hel ny og den anden er gamle , nye model sidste år er gamle idag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)