Hejsa. Jeg er i gang med at lave webshop, det vil sige at jeg nået til at skulle vælge hvilken webshop eller system jeg skal vælge. Jeg er noget grøn på området. Er der ikke nogen der har erfaring med hvad der er godt og skidt. Jeg leder efter noget som er godt at lave lidt detaljeret, med hensyn til fremvisning af varene og betalingsdelen, det vil sige at jeg godt vil stille det op med tekst og grafik på den måde jeg gerne vil have det. Jeg har domænehotel hos Surftown.dk som tilbyder OS Commerce, men er ikke så imponeret at de betalingsider der er er lavet i OS Commerce, men det kan måske godt laves pænt. Det ville ikke være et problem at skifte uddbyder, hvis der er et godt betalingsytem der. Måske ville det også være godt hvis der var tilknyttet et bogføringsystem/økonomisytem kan det anbefales. Hvor for jeg mest for pengene, er vel villig til at betale omkring 500-600 kr. om mdr. Er der nogle gode forslag? |
Hej
osCommerce og SummaSummarum, kunne det være en løsning for dig ?
Jeg kan tilbyde en særdeles kraftig løsning af webshoppen, med import af varer, kunder og ordrer til SummaSummarum.
Vores webshop er lige blevet opdateret, med lettere adgang for bl.a søgemaskineoptimering, og statestik.
Vi bruger quickpay som betalingsgateway.