Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min hjemmeside om politik hedde?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Afledt af snakken om at tjene penge på politisk viden/interesse den anden dag, har jeg nu en idé til et site jeg er ved at sætte op, hvor jeg blogger om politiske emner. Det er ydermere meningen, at folk selv skal kunne give deres mening til kende og deltage på et dertilhørende forum.

Hvad synes i jeg skal kalde det?

Jeg har tænkt på www.talpolitik.nu www.ompolitik.dk www.polnu.dk www.politast.dk www.politop.dk

Men jeg er sgu ikke rigtig fanget af nogle af dem - så måske i havde nogle gode idéer?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 07:47

Måske kan denne video hjælp dig videre :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:53

hvad driver din passion , er der ord og tanker der trækker dit personlig brand op ad vis du ikke har må du i gang med bringe det frem du skulle gerne være drivkræften bag dette her forum ,vælg derved et domæne du har en viden om og der passer til din viden område

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Alexander - Tak for videoen! Den skal jeg lige have set, så snart jeg har 2 minutter!

Michael - Tak for et (næsten) ubrugeligt indlæg. Jeg synes mit "start-up" til tråden bærer præg af, at jeg har gjort mig nogle tanker. Nu forsøger jeg at opnå noget sparring - det er dét amino er for mig: Sparring. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:16

Nicolai:

Alexander - Tak for videoen! Den skal jeg lige have set, så snart jeg har 2 minutter!

Michael - Tak for et (næsten) ubrugeligt indlæg. Jeg synes mit "start-up" til tråden bærer præg af, at jeg har gjort mig nogle tanker. Nu forsøger jeg at opnå noget sparring - det er dét amino er for mig: Sparring. 

der er skrevet omkring 20 ord hvad du mener det og dit indlæg siger ikke meget hvad det vil omhandle hvilken retning politiske har du er det svært at give retning hvilken domæne er korrekt

hvor ligger din grund viden er meget afgørende det er jo det siden vil omhandle , har du meget viden om miljø er domænet mod en retning er det din retning du går op i biler og dit hus er det en anden retning domæne skal vælges

din personlighed og viden er vigtigt i valg af domæne , da det du skriver om og vis du vælger et domæne der ikke er godt til det du skriver om giver det ikke dig lige så godt

det var ej mig der mig der gav minus , men nu er du ny bruger så , jeg regner med det er en fejl , du mener ikke domænet skal være det du bedste skal kunne skrive om

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Hvad med noget i retningen af www.vi_skifter_side.dk

politikforum        christiansborgsnak         politisk fora          debat der tar fat

blå vs rød          reelpolitik         snakpolitik         øjenhøjdepolitik   indsigtpolitik

Blot et par hurtige til brainstorme nogle ord f.eks er øjenhøjde mere ment hvis det er en blog hvor folk får virkelig indsigt

Lyder spændende med det projekt...  Held og lykke

Mvh

HH

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Oct 10
Skrevet kl. 09:39

Okay. Så forstår jeg dig bedre. (Ny bruger... ahhhh, har været her siden 2010 :-) )

Jeg vil gerne forsøge at uddybe.

Sitet skal handle om politik generelt, hvor jeg vil inddrage nogle forskellige skribenter med hvert deres kerneområde. De indlæg som skribenterne skriver i "blog-form" skal så blive til diskussion på et dertilhørende forum - (forhåbentlig et begavet alternativ til f.eks. Nationen!).

Jeg selv vil blogge om forsvarspolitik, udenrigspolitik og formentlig en del om økonomi også.

Jeg vil så søge folk som kan berøre miljø, uddannelse, sundhedspolitik og den slags.

Dvs. sitet er bredt orienteret. Fokus ligger på, at blogindlæggene skal være af høj kvalitet, og gerne lidt provokerende med henblik på at skabe debat.

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:29

Et hurtigt bud fra mig:

Skandalnavien.dk (Scandalnavia.dk)

Skandale og skandinavien blandet sammen - bare min første tanke ;)

God vind

Lars

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:24

Lars F.:

Et hurtigt bud fra mig:

Skandalnavien.dk (Scandalnavia.dk)

Skandale og skandinavien blandet sammen - bare min første tanke ;)

Hehe meget sjovt  at skandale er din første tanke der falder dig ind, desværre er det vidst også blevet mere reglen end undtagelsen på borgen Smile

Hva med blogpolitik, da jeg kan forstå den primære drivkraft er politiske blogs!

For min skyld kunne du kalde det den lyserøde sweater, hvis bare indholdet er godt nok, skulle jeg nok følge forummet/bloggen anyway.

Held og lykke med det hele.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:39

debatpoliktik

videnpolitik

dinpolitik

politikerne.com ledig super domæne køb det evt ret mod siden, kan være ide at have stavefejl mod siden det kan give meget meget høj trafik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)