Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nye jobudfordringer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-debattører.

Dette forum handler jo også om medarbejdere, så derfor tænkte jeg, at jeg ville sende jer alle en job-jule-hilsen :-)
Undertegnede har valgt at opsige stillingen som marketingchef hos ewire pr. 1. januar ''06 for at søge nye udfordringer. Derfor opretter jeg en streng herinde for at høre, om der måtte være nogle, som har spændende udfordringer i det jyske. I finder mit CV her:
http://www.verdens.dk/gfx/brugerupload/documents/jonathancv-november2005.pdf

Jeg har flere års erfaring som såvel PR og marketingchef og har stået bag PR-strategien for store events som Verdens Største Børnekor, Bog & idé International Bogfest, andevæddeløb i Århus (ja, du læste rigtigt :-)) m.m. Derudover har jeg siddet som pressekontakt for såvel Bog & idé som internetvirksomheden ewire, ligesom jeg har været indenfor marketing hos mediehuset n-com i Århus - alt sammen jobs og erfaringer, som jeg mener, jeg kan bruge kreativt i et nye job.

Jeg er både rent professionelt og privat stærk til at kommunikere budskaber. Jeg danner mig hurtigt et overblik over opgaverne og evner både at koordinere indsatsen samt selv at gå forrest og arbejde systematisk mod målsætningerne. Jeg ser det som en af mine store styrker, at jeg evner at føre ting ud i livet samt at prioritere og være kritisk. Derudover er jeg som person en stille og rolig jyde med et glimt i øjet, lyst til at arbejde sammen med andre mennesker samt generelt et menneske med overskud i hverdagen.

Jeg har i det seneste år bl.a. stået bag events som Verdens Største Børnekor, www.verdens.dk, launchen af ENGODSAG.DK og Det Gode Program, www.engodsag.dk, samt en større PR-strategi bag lanceringen af et alternativ til Dankortet for internetvirksomheden ewire, www.ewire.dk.

Jeg kan kontaktes på mobil 61 69 81 11 eller post@jonathanloew.dk. Mit website hedder www.jonathanloew.dk

Jeg håber, at det er ok, at man bruger forummet til dette formål - ellers må I give lyd, for har ikke brugt denne del af Thorborgs forum før ...

Venlige hilsner

Jonathan Løw.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

En enkelt kommentar: Jeg plejer normalt ikke at vedlægge mit cpr-nummer, når jeg søger et job. Selvom det er set før, og muligvis er normalt, ville jeg dog helt sikkert undlade at gøre det, hvis jeg efterfølgende offentliggøre cv''et online :)

Hvad er fidusen med det cpr-nummer? Hvad er meningen med at oplyse det?

Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:18
Jeg går ind for total åbenhed. Nej - CPR-nummer oplyser jeg altid ved ansøgninger, men måske ingen grund til i et åbent forum som dette, så det er lige fjernet :-) Ny PDF-fil ryger snarest op uden det...

VH Jonathan.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)