Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du et fedt ur, og vil du ikke give flere tusinde kroner for det?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine ure - men første tanke jeg fik da jeg besøgte hjemmesiden var "Den er ikke færdig?".

Jeg synes den hvide baggrund, går for meget i kontrast til alle de sorte bokse du har på siden, det giver en følelse af det er rodet og lidt sjusket.. Men man kan jo meget nemt sidde fast når det er ens egen hjemmeside man kigger på 24/7..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Aminos,

Jeg svarer lige samlet, det håber jeg er okay.

1) @Tobias, @Krasmus og @Steffen. Vi kører et spot hos Menucard.dk indtil torsdag. De lange loadtider er forsaget af den pludselige ret massive trafik som følge af spottet. Det er selvfølgelig beklageligt, men jeg håber at det forbedres, i løbet af i dag. Jeg skal vist have fat i min udbyder og høre, hvad serveren kan holde til.

2) @Kim. Den faste Aminorabat er 10% Det håber jeg bliver taget godt imod.

3) @Simon. Til de penge urene koster, vil jeg næsten gerne lægge hovedet på bloggen og sige, at du ikke får bedre ure. Jeg har startet CoolWatch.dk med ét enkelt formål, se evt. denne video: &context=C4bc8bbcADvjVQa1PpcFNVgmNQq4FgDPbP4lajMJQrXQy8aL6Vc8Y=" target="_blank">

&context=C4bc8bbcADvjVQa1PpcFNVgmNQq4FgDPbP4lajMJQrXQy8aL6Vc8Y=

Og det er: "Fede ure til alle". Jeg blev træt af at kigge på dyre, fede ure, jeg ikke havde råd til, så det måtte jeg jo gøre noget ved. Nu har jeg selv 25 ure eller noget der ligner. Og det har alle nu mulighed for, hvis man skulle have lyst til det. Men mere specifikt, så får du et ur, med et Japansk standard urværk, både mekaniske og kvarts, en rem i blød og lækker kunstlæder, et ur der får dig til se bedre ud.

4) @Alexander. Jeg har ikke lavet siden selv (Gud forbyde at jeg roder med sådan noget :D ). Jeg går ud fra at du mener billed-rotationen på forsiden. Ærligt talt - Jeg har ingen anelse, men jeg kan høre min webdesigner, hvordan det hænger sammen.

5) @Mikael, Jeg er usikker på, om jeg forstår dig korrekt. I bunden af siden har jeg facebook og youtube links (Med billeder). Tænker du på at have dem flere steder på siden?

6) @Richard, tak for den feedback. Butikken er åbnet 4. januar, så der er masser af arbejde endnu :)

Tusind tak for jeres feedback.

Jeg håber ikke at jeg har glemt nogen.

Mvh.

Kenneth Mundt

www.kennethmundt.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:03

kenneth:

Hey Aminos,

5) @Mikael, Jeg er usikker på, om jeg forstår dig korrekt. I bunden af siden har jeg facebook og youtube links (Med billeder). Tænker du på at have dem flere steder på siden?

men hvor er google plus ? den er langt vigtigere når man laver søgeord optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:12

lækker side, men den er godt nok lidt langsom hos mig.

Tilmeldt 28. Jan 11
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 10:15

Mikael christiansen:

kenneth:

Hey Aminos,

men hvor er google plus ? den er langt vigtigere når man laver søgeord optimering

Den er der ikke :) Jeg har ikke givet Google+ mange tanker. Kan du fortælle hvordan Google+ påvirker mine resultater bedre? Jeg ved ikke meget om det nemlig?

www.kennethmundt.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20

kenneth:

Mikael christiansen:

kenneth:

Hey Aminos,

Den er der ikke :) Jeg har ikke givet Google+ mange tanker. Kan du fortælle hvordan Google+ påvirker mine resultater bedre? Jeg ved ikke meget om det nemlig?

søgemaskine eksperter anbefaler det så jeg gør det http://blog.seosupport.dk/seo/google-plus-i-serps.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:21

Hej Kenneth, som webdesigner og programmør, vil jeg lige fortælle dig at jeg synes din side ser fin ud, den rammer målgruppen godt, i det simple design. men de lange svartider på siden, ser herfra ikke ud til at være meget trafik, men at din javascript ligger i toppen af html'en.

læg den ned i bunden, så behøver vi ikke at vente på at se html'en, og så kan din javascript få lov til at loade uden at du genererer potentiellle kunder. :)

Thor

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 10:31

En ting jeg må sige er at jeg ikke er så vild med dine kategorier:

Premium ure
Mekaniske Ure
Ure til cool pris
Ure til extra Cool Pris
Cool Tilbud

Tilmeldt 28. Jan 11
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 11:04

@Mikael. Jeg tager et kig på Google+

@Thor. De lange svartider er først opstået efter i går, hvor spottet startede, så jeg må formode at det er derfor. Men hvis et javascript ligger og "Flyder" oppe i toppen af siden, som sagtens kan rykkes ned, så skal det da ned, så siden kan loade endnu hurtigere normalt. Jeg ved intet om javascripts og jeg er også bange for at min webdesigner heller ikke ikke gør, så kan du give en turbo forklaring på, hvordan det gøres? Det vill være en stor hjælp.

@Simon. Hvad er det ved kategorierne, du ikke lide? Jeg spørger selvfølgelig, så jeg kan overveje en bedre mulighed.

Tak for det.

Mvh.

Kenneth Mundt

www.kennethmundt.com

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:10

kenneth:
De lange svartider er først opstået efter i går

Hej Kenneth

Jeg har tidligere været forbi dit site, og dengang synes jeg også den var meget langsom, så jeg tror virkeligt også du skal have kigget på javascript-problematikken.

Men bortset fra det synes jeg det er et meget lækkert site, og lækre produkter! Keep up the good work!

/ Jimmy

Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)