Fine ure - men første tanke jeg fik da jeg besøgte hjemmesiden var "Den er ikke færdig?".
|
Hey Aminos,
Jeg svarer lige samlet, det håber jeg er okay.
1) @Tobias, @Krasmus og @Steffen. Vi kører et spot hos Menucard.dk indtil torsdag. De lange loadtider er forsaget af den pludselige ret massive trafik som følge af spottet. Det er selvfølgelig beklageligt, men jeg håber at det forbedres, i løbet af i dag. Jeg skal vist have fat i min udbyder og høre, hvad serveren kan holde til.
2) @Kim. Den faste Aminorabat er 10% Det håber jeg bliver taget godt imod.
3) @Simon. Til de penge urene koster, vil jeg næsten gerne lægge hovedet på bloggen og sige, at du ikke får bedre ure. Jeg har startet CoolWatch.dk med ét enkelt formål, se evt. denne video: &context=C4bc8bbcADvjVQa1PpcFNVgmNQq4FgDPbP4lajMJQrXQy8aL6Vc8Y=" target="_blank">&context=C4bc8bbcADvjVQa1PpcFNVgmNQq4FgDPbP4lajMJQrXQy8aL6Vc8Y=
Og det er: "Fede ure til alle". Jeg blev træt af at kigge på dyre, fede ure, jeg ikke havde råd til, så det måtte jeg jo gøre noget ved. Nu har jeg selv 25 ure eller noget der ligner. Og det har alle nu mulighed for, hvis man skulle have lyst til det. Men mere specifikt, så får du et ur, med et Japansk standard urværk, både mekaniske og kvarts, en rem i blød og lækker kunstlæder, et ur der får dig til se bedre ud.
4) @Alexander. Jeg har ikke lavet siden selv (Gud forbyde at jeg roder med sådan noget :D ). Jeg går ud fra at du mener billed-rotationen på forsiden. Ærligt talt - Jeg har ingen anelse, men jeg kan høre min webdesigner, hvordan det hænger sammen.
5) @Mikael, Jeg er usikker på, om jeg forstår dig korrekt. I bunden af siden har jeg facebook og youtube links (Med billeder). Tænker du på at have dem flere steder på siden?
6) @Richard, tak for den feedback. Butikken er åbnet 4. januar, så der er masser af arbejde endnu :)
Tusind tak for jeres feedback.
Jeg håber ikke at jeg har glemt nogen.
Mvh.
Kenneth Mundt