Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Googles måde at håndtere dublicant content - kender du svaret og er du Google ekspert?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Jeg er ved at starte en webshop og har læst mig frem til at man altid skal bruge sine egne billeder fremfor producentens, grundet Google's dublicant content måde at vise søgeresultater på. Dvs. hvis der er flere hjemmsider der bruger samme billeder, så går google ind og kigger på de enkelte sites som fører varen og kigger på antal sidevisninger, popularitet, og en masse andre faktorer på den enkelte site, og herefter vise den der samlet har den højste ranking indenfor kategorien. 

Men mit spørgsmål går på, hvis jeg selv får lavet produktbilleder (4-5 egne billeder), men også vedlægger 1-2 stk. af producentens billeder på, vil det her også påvirke min shop negativt eller er det kun hvis jeg udelukkende bruger producentens billeder? 

Håber der er nogle Google eksperter derude som kan hjælpe :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Google kan ike direkte se, hvad der er på et billede og derfor vises de samme billeder meget ofte på en billedsøgning i google.

Kalder du dit billede noget andet, end de oprindelige, vil google ikke opfatte det som DC.

Er du sikker på, at du ikke mener beskrivelser - altså tekst ?

Matt Cutts forklarer DC og netop produktekst problematikken i denne video:

&feature=relmfu">

&feature=relmfu

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey... Er det så mig der blander tekst og billeder sammen...? Så det vil sige, at selvom der er flere der har det samme billede, så gør det på ingen måder forskel mht. placering sitet på søgeresultatet, sålænge teksten ikke er 100 pct. den samme.

Jeg må vist lige have E-pusher bogen frem igen :) Takker for hjælpen. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

NR:

Jeg må vist lige have E-pusher bogen frem igen :) Takker for hjælpen. 

Det er vist mere http://www.seo-lex.dk/, som du skal læse fremfor E-pusher... Ihvertfald når det gælder den slags problemstillinger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er også på min liste, og skal købe den hurtigst muligt. Grunden til jeg henviste til E-pusher var ford jeg syntes jeg havde læst det der, men det var en fejl fra min side. Men SEO-lex måå jeg lige ind og shoppe. Takker for jeres hjælp. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)