| Hej. Jeg er igang med at starte virksomhed, og i den forbindelse CVR registreres og i løbet af det næste stykke tid også have lavet en hjemmeside. Mit problem er bare at domænet til det virksomhedsnavn jeg gerne vil have er optaget, dette har det været siden september 2009. Dog er det ikke aktivt og det udløber i 31 marts 2012. Spørgsmålet er så om jeg skal vente og se om det udløber eller om jeg skal finde på et nye navn? Der er selvfølgelig også den tredje mulighed at ringe og spørge om en pris, men i dette tilfælde kan jeg ligesågodt vente de 12 dage og se hvad der sker. Men vil jeg kunne købe domænet pr 1 april eller hvornår vil domænet komme i udbud igen? Jeg ved godt jeg kunne komme på et nyt navn osv, men nu har det her ligesom sat sig fast, og af en eller anden grund kan jeg ikke slippe det igen. Håber i kan komme med nogle gode råd, og eventuelt give et svar på hvornår domænet kommer i udbud? | 
du kan stille dig vente list lige her https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1 så er du 100% sikker på at få det vis du er nummer 1 på ventelist husk domænet er normalt deaktiveret i 3 måneder når det udløber

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger