Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad sker der for Adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der en derude som kan fortælle mig hvad der sker for adsense på min hjemmeside.

Jeg har to annonceenheder oprettet i adsense, som bliver konsekvent slettet efter omkring 10 dage. Hvorfor ved jeg ikke ....

Jeg har prøvet at kontakte ved at rapporter en fejl, men intet svar!

Jeg har også prøvet at lede på internettet, dog uden held.


Er der ikke en sød amino, som måske kan hjælpe mig ?

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen med det gyldne svar?

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke noget gyldent svar, blot en kommentar om at jeg også har mistet alle mine annonceenheder.

Jeg kunne ikke få lov at verificere min bankkonto (fik igen og igen en fejl midt i processen), men tænkte at det jo ikke hastede, eftersom jeg endnu ikke er oppe på minimumsbeløbet for udbetaling.

Pludselig en dag forsvandt alle mine annoncer (på 4-5 forskellige hjemmesider), og da jeg tjekkede med Google, havde jeg ikke længere nogen annonceenheder.

Jeg fik endelig lov at verificere min bankkonto og oprettede alle annonceenhederne igen, men det fik ikke Adsense til at dukke op på mine sider igen.

Til gengæld vil Google nu have mig til at indtaste en pinkode, som jeg ikke har modtaget med posten - så jeg har måttet bede dem om at sende den igen.
Så nu står jeg med 2-3 ugers ventetid (uden Adsense på hjemmesiderne) på at modtage et postkort, så jeg kan taste pinkoden ind. Er lidt spændt på, om koden får Adsense til at blive vist på siderne igen, eller om der er noget andet galt...    Indifferent

Om ikke andet har de da givet mig en rigtig god grund til at få kigget nærmere på affiliate-netværk i stedet for bare at bruge Adsense... Haha!   Wink

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
nå det er da rart at høre jeg ikke er den eneste med det problem.

jeg har nu gjort det, at jeg har registreret med den pinkode, og lavet to forskellige annoncer som jeg har lagt på hver sin side(domain)

nu giver jeg det en md og ser om det fungerer nu.

skal nok opdaterer denne tråd

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)