Hej
Jeg har en ide som allerede er der men der er så mange at tage fat i så jeg tror også der er kunder til mig. Jeg vil have den bedste hjemmeside på nettet hvor man kan booke private sommerhuse igennem,
Dem er der nogle sider af ja men så må I jo være med til at søger for at min side er øverst når der bliver søgt på sommerhuse, det kan I da godt klare ikk.
Lidt om det tekniske.
Jeg ønsker det på den måde at på forsiden skal der være mulighed for at lægge en lille video ind med sit sommerhus og der skal feks være plads 4-6 sommerhus på forsiden som selvfølgelig skal koste lidt ekstra at have sit hus på forsiden og så forestiller jeg mig også at der selvfølgelig skal være en afkrydsnings mulighed I ved alt det der med sauna spa pool brændeovn antal sovepladser osv.
Mine undersider skal så være delt op i Vestjylland Østjylland Sønderjylland Nordjylland Lolland
Falster Sjælland og Bornholm måskelidt mere specifik men det kan vi tage senere. Jeg ønsker også en side for sig selv med luksus husene og kunne evt godt tænke mig der kom speciel fokus på Løkken og Marielyst det er jo der de unge vil hen. Der må også gerne være som man kan søge på sommerhuses ugentlige lejepris delt op i priser feks. fra 3000 - 5000 5000 - 7000 osv.
Der skal også være en kalender tilknyttet hver sommerhus så evt lejere kan se hvornår det aktuelle hus er udlejet.
Så skal der også være betalings muligheder for sommerhusejerne til min side for jeg skal jo helst tjene lidt penge på det her.
På siden skal der også ligge er tilbud om at jeg kommer ud og tager billeder og evt video af deres hus og skriver annoncen for udlejer.
Jeg ønsker også en underside om hvad der sker de forskellige steder altså bare det vigtigste. Feks. hvis der sker et eller andet ekstra ordinært i Løkken så kan jeg skrive lidt om det på min side.
Og muligheden for nyhedsbrev til mine kunder også så de kan få at vide hvad der rører sig.
Kan du komme med et godt tilbud på sådan et projekt hvor min side er med i toppen google
PS det her er en standard mail jeg har sendt rundt til en masse forskellige designere
www.ferieboligweb.dk ...jeg forestiller mig noget i den stil her bare noget skarpere i designet men med samme muligheder ...mht. til optimering hvis vi finder ud af at du skal optimere bliver det jo noget med en mnd. ydelse for at optimere ikk og jo højere på google jo højere pris til dig ikk ...men det skal altså være billigt ... det billigste bud jeg har fået indtil videre er 6999 kr. det skal være billigere ...du kan evt. også laves med noget skabeloner så bliver det jo ikke så omfattende.
MVH Bo