Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville DU bruge denne hjemmeside, hvis du skulle være selvstændig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har de sidste mange måneder arbejdet på at starte eget firma op. Jeg vil starte mit eget agentur, evt. eget produkt, og sælge nogle varer. Jeg har i den forbindelse været i dialog med et utal af udenlandske fabrikker. Nogle har været bedre end andre, men de har alle været meget imødekomne, og jeg er stadig i dialog med nogle stykker, og skal nok lykkedes. Det har dog været svært, at finde frem til fabrikkerne i Polen, Bulgarien, Tyskland, Holland, belgien osv. Og jeg har brugt mange timer på at finde dem. Både via messer og online.

Imens har mit hoved snurret, for er der mange, som har det som mig? Altså går med tanken om at starte eget, men har problemer med at finde frem til de ønskede samarbejdspartnere/fabrikker/agenturer? Det burde ikke være så vanskeligt, at finde en kommende businesspartner. Hvad nu hvis de interesserede var ét sted?

I dén forbindelse har jeg fået en idé, som jeg gerne ville have nogle input/kommentarer på.

Hvis der fandtes en online database/portal, hvor alle udenlandske fabrikker/producenter, som mangler en agent i Danmark, kunne vise sig frem.

Ville DU (som kommende selvstændig) så benytte dig af siden?

Ville DU betale for kontaktoplysningerne? Hvis ja, hvor meget?

Ville det blive endnu en jobindex, jobzonen osv, eller ville hjemmesiden have sin berettigelse?

Ville det kunne fungere i praksis, at få skabt kontakt til så mange fabrikker, at det ville fungere?

Er der noget om snakken, når man hører at agenturer er ved at være en uddød race, fordi de ikke kan konkurrere med de store kæder?

hmm... tænke tænke...

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:07

Ja jeg tror man ville bruge det. Men hvorfor kun danmark. Hvorfor ikke hele EU.

Nej Jeg vil ikke betale for kontakt data eks. hvorfor at betale for noget hvor jeg ikke ved om jeg kan købe produkterne. Jeg ville prøve at se om jeg kunne finde det ud fra de oplysninger der står om firmaet. Men hvis jeg havde nogle produkter som jeg gerne ville sælge til andre lande i EU så ville jeg som firma gerne betale for at få mine oplysninger på sitet.

Men Jeg vil tro at det skal være gratis i starten for at få nogle leverandører så der kom trafik på sitet.

Agenter vil nok uddød fordi producenter vil selv klare det hele.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 00:09

Jeg ville bruge det, og har ligesom dig, brugt mange timer på at lede efter fabrikkar.

Men gør dig selv en tjeneste, og lav den international :)

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:51

Fandt denne ved en google søgning bare for at fortælle hvad der findes. http://www.eurotradenet.com

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)