Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige håndværker lokaldistribution

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

parterapeuten:
Ib, du har vist en stor problem med mig.Hvorfor er du altid så negativ omkring mig?

Mon ikke du ville blive negativ på mig ? hvis jeg i en PM er til dig truede med en stævning, hvis ikke der blev trukket en udtalelse tilbage, som du havde fremført i et offentlig forum ? Derfor bl.a.

Nu er situationen den, at jeg ikke er den eneste der har været udsat for den behandling. Men det er desværre ved at være "hverdagkost" for dig. Og ikke alene er det på Amino du har problemer også på avisen.dk - lavdetselv.dk m.m. kender de dig. Mon ikke du skulle tænke på de ting der foregårt offentlig. det gør også dit næste retsmøde ved Retten I Hillerød her har alle også offentlig adgang.

Derudover er der også masser af vås fra dig bl.a. i denne din egen tråd. Nogle ville måske kalde dig udenfor pædagoisk rækkevidde ?

Bl.a. DERFOR

Ib Abildgaard

Råd & Mal

? wow du bliver ved

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærlighed frem for alt, hvis man ikke kan stå ved sine fejl så lærer man heller ikke af dem.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bryder mig faktisk ikke om at skrive det jeg gør nu, men det er altså vigtigt det kommer på plads hvem man handler med.

På lokaldistribution.dk står der "Lokal distribution APS", dette selskab findes umiddelbart ikke, men det gør "Lokal reklame distribution APS" men denne virksomhed er under tvangsopløsning pt.

På hjemmesiden står et CVR-nummer til en virksomhed der er i gruppen "Anden reklamevirksomhed".

Lina et velmenende råd herfra er at du må få styr på dine ting og virkelig overveje om din måde at kommunikere på virker for dig, det er jo tilsyneladende ikke kun på Amino du ryger i uvejr når du skriver med folk. 

På den positive side virker du til at have både gåpåmod og være en person der kan sætte ting i gang. Det skal du huske på og bruge positivt. Det virker lidt som om du tror at det er verden i mod dig, og alle er galt på den. Jeg kender det godt fra mig selv. Men nogen gange må man også se tingene lidt udefra og overveje om det måske er en selv der skal ændre nogle ting, for at verden bliver med en i stedet for.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min virkosomhed hedder lokaldistribution von bale hvis du skulle være i tvivl om det. Og den er lovligt registreret .

 

Thomas Frost:

Jeg bryder mig faktisk ikke om at skrive det jeg gør nu, men det er altså vigtigt det kommer på plads hvem man handler med.

På lokaldistribution.dk står der "Lokal distribution APS", dette selskab findes umiddelbart ikke, men det gør "Lokal reklame distribution APS" men denne virksomhed er under tvangsopløsning pt.

På hjemmesiden står et CVR-nummer til en virksomhed der er i gruppen "Anden reklamevirksomhed".

Lina et velmenende råd herfra er at du må få styr på dine ting og virkelig overveje om din måde at kommunikere på virker for dig, det er jo tilsyneladende ikke kun på Amino du ryger i uvejr når du skriver med folk. 

På den positive side virker du til at have både gåpåmod og være en person der kan sætte ting i gang. Det skal du huske på og bruge positivt. Det virker lidt som om du tror at det er verden i mod dig, og alle er galt på den. Jeg kender det godt fra mig selv. Men nogen gange må man også se tingene lidt udefra og overveje om det måske er en selv der skal ændre nogle ting, for at verden bliver med en i stedet for.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står også under kontakt lokaldistribution..

der står både cvr nummer von bale men også lokaldistribuition von bale, jeg evd at i overskriften står der aps, men tak den retter jeg asap så folk bliver ikke i tvivl. tak. Det er fra den gang jeg overtog siden og firmaet som er nu under konkurs.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Rosoe, det er en særdeles vidløftig dame vi her har med at gøre...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skægt at kun de dårlige kommentar bliver fremhævet ikke de gode? mystisk.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Jeg bryder mig faktisk ikke om at skrive det jeg gør nu, men det er altså vigtigt det kommer på plads hvem man handler med.

Du vælger selv, hun bruger alle tre navne. Og det med selskaberne er jo bare fordi at du ikke forstår at drive virksomhed Wink 

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)