Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige håndværker lokaldistribution

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Og hvad har billige håndværkere med virksomheds arten anden reklamevirksomhed at gøre ?

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=33280920

Aktiviter i ens cvr skal svare til det, som bliver angivet som arbejds og aktivitetsområder.

Billige håndværkere hører under Bygge & Anlæg og anden produktion.

Og billige reklameomdelere kan henhøre under anden reklamevirksomhed.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Det hænger faktisk meget godt sammen, det vil jeg ikke uddybe her , du tænker vist ikke helt hvem mine kunder i omdeling branchen kunne være, det er de samme kunder som skal bruge omdeling og evt hjælp til evt forbedring af husstande.

skriv gerne mig en pm så vil jeg meget gerne bruge 2 min på at forklare dig dette.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ang konkurser kære aminoer, lad mig lige forklare og bruge 2 min af mit liv på folk der ikke kender mig her endnu.

1. jeg er gået kun konkurs med en virksomhed aps-holding det er p.g at en storcenter har faktisk mere eller mindre snydt mig, og der har kørt retsager med mere. Jeg personlig blev bundet uden at jeg avr klar over det osv. Heldigvis vandt jeg sagen og der blev indgået en mindre forlig, jeg vil ikke uddybe den nærmere, men en stor center ville absolut begære min virksomhed konkurs. Den blev jeg nød til at acceptere. det var deres bonuskort og jeg kom ud af det hele ....

Heldigvis så har jeg aldrig gået rigtig konkurs og forventer det heller ikke i foreløbig.

Jeg betaler anstændig løn til alle tager aldrig lån og ting på afbetaling, og hvis jeg har nogle udgifter bruger jeg de penge jeg har her og nu.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

Mala:

parterapeuten:

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Adm. direktør i Bubbles & Dach10, var jo dig Lina? 

Tag det ikke negativt, men det ville seriøst klæde dig at spille med åbne kort. Alle kan finde ud af det der uden detektivarbejde, det ser ikke godt ud at der er så mange virksomhedder der er konkurs på den adresse. Derfor ville det være godt for dig selv, hvis du spillet med åbne kort, og ikke benægtet at have noget med virksomhederne at gøre. 

Ok Mala, du er nok forsinket ang mine konkurser , du kender vist ikke hele historien ang mig og et par stor centre..... men det er ok:)

Kender ikke hele historien, andet end at du har haft en forretning (På ros?). Men det ændre jo ikke ved at der er rigtig mange virksomheder på din adresse der står opløst ved konkurs, og du skrev da at det ikke var dine?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

parterapeuten:

Mala:

parterapeuten:

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Adm. direktør i Bubbles & Dach10, var jo dig Lina? 

Tag det ikke negativt, men det ville seriøst klæde dig at spille med åbne kort. Alle kan finde ud af det der uden detektivarbejde, det ser ikke godt ud at der er så mange virksomhedder der er konkurs på den adresse. Derfor ville det være godt for dig selv, hvis du spillet med åbne kort, og ikke benægtet at have noget med virksomhederne at gøre. 

Ok Mala, du er nok forsinket ang mine konkurser , du kender vist ikke hele historien ang mig og et par stor centre..... men det er ok:)

Kender ikke hele historien, andet end at du har haft en forretning (På ros?). Men det ændre jo ikke ved at der er rigtig mange virksomheder på din adresse der står opløst ved konkurs, og du skrev da at det ikke var dine?

Yes
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
Det hænger faktisk meget godt sammen, det vil jeg ikke uddybe her , du tænker vist ikke helt hvem mine kunder i omdeling branchen kunne være, det er de samme kunder som skal bruge omdeling og evt hjælp til evt forbedring af husstande.

Det er ikke et spørgsmål om din målgruppe(r). Men i hvilken virksomhedsform du laver hvilke aktiviteter/arbejdsopgaver.

Har man opført sig som reklamevirksomhed, er det aktiveter og opgaver udførelse til dette brancheområde.

Vil man uddele billige flyers var det rigtnok i dit gamle Lokaldistribution (som tilhører brancheområdet anden reklamevirksomhed)

Vil man udleje billige håndværkere er det vikarudlejning eller bygge & anlæg hvis man f.eks. også udfører entrepriser. Dette har ikke en DYT med anden reklamevirksomhed, som er det eneste firma du har tilbage.

Er du fortsat i tvivl så spør Erhvervsstyrelsen eller Skat. Eller vis dem denne tråd, og lad dem fortælle, at undertegnede tager fejl.

Nej tak til flere PMer fra dig (de plejer kun at indeholde trusler).

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Sidste år har jeg lagt ud at jeg har legale billige håndværker som jeg kan leje ud til jer.

Takket være aminoer har det være en sucess! 

Det har jeg aldrig prøvet før, at en net debat side kan have så stor en påvirkning.

Derfor prøver jeg igen, sommer nærmer sig og det ville være fedt hvis nogle kunne gøre brug af håndværker.

Prisen er 170+m.

Håndværker få en god løn og er legale i dk.

Virksomhed er dansk ejet lokaldistribution.dk

så skriv pm hvis nogle kan bruge en murer og en tømrer og evt hvornår.....

evt tel 42427010

k.h lina

Og det var disse du ville udleje fra dette cvr. http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=33280920

Som ikke har en dyt med reklamevirksomhed at gøre.

Men spørg dem som kontroller.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Parterapeuten har du ikke nogle aminoer der har anvendt sig og lige kan sige lidt god for det... nu har jeg fuldt tråden lidt defensivt. Men synes godt nok det her ender ud i mudderkast :).

Jeg synes nogen skulle prøve at hyre hende, i stedet for at se negativt på det hele.

:) fortsat god aften til jer alle.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

No

Ørts:
Jeg synes nogen skulle prøve at hyre hende, i stedet for at se negativt på det hele.

Du er vist ikke klar over hvad prisen er for at betale moms til forkert cvr. nr m.m. ?

Så hvis det i din verden er negativ og overholde gældende regler. Så fortsæt du bare, håber også du er klar til at tage konsekvenser.

Så start du bare med at være "konstruktiv" og hyre nogle.

Jeg tror at Amino går ind for ro og orden overholdes, herunder også danske retsregler (herunder momsloven). 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg faktisk ikke :),

Jeg har kun et produkt i min virksomhed som ikke er lanceret endnu så det stille og roligt :)

Jeg synes bare det er en skam tråden tager en hel anden drejning, så kunne man vel bare smide hende en privat besked i stedet for at skrive det i forummet :)?

Det måske bare min holdning, jeg beklager hvis jeg trådte nogen over tæerne.

MVh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)