Hej Aminoer. Jeg søger et samarbejde/parnerskab med en programmør der kan programmere i PHP5 og MySQL5. Der vil blive tale om et krævende samarbejde, hvor vores arbejdsopgaver bliver skarpt opdelt, således at vi hver især kan koncentrere os 100 % om opgaven. Dvs. at vi sætter klare mål og delmål op +10 %, så der også er noget at løbe efter. Begge parter skyder midler i projektet, således at koncentrationen og fokus på opgaven bibeholdes. Jeg står idag med et godt navn, et super design samt de overordnede retningslinier for indholdet på sitet. Med de overordnede retningslinier mener jeg, at enkelte detaljer i konceptet måske rent praktisk ikke kan lade sig gøre, men hvad ved jeg... Jeg vil samtidig allerede her afsløre, at mit kendskab til programmering, begrænser sig til at jeg kan stave ordet !! Jeg er dog i den heldige situation, at jeg har en god ven ( der desværre har meget travlt ), som vil kunne sparre proffessionelt om opgaven. Projektet omhandler formidling af services indenfor fødevarebranchen mellem privat, erhverv og offentlige instanser. Der findes allerede enkelte aktører på markedet, men det betyder jo der et marked. Vores udfordring bliver så bare at gøre det bedre og enklere end de andre. Jeg har tidligere skrevet indkøbschef og salgschef på kortet, og har dermed nogle af de kompencer, som du måske mangler. Skriv til mig, og lad os få et samarbejde i stand. Klaus |
Superprogrammør søges...
Er PHP og MySQL et krav, eller kan .NET og MS SQL bruges? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Hej Nicolai... Ja, det er et krav et der programmeres i PHP5 og MySQL5, men tak for henvendelsen. Klaus |
|
|
Hej LesP. Ja... Det er hovedet på sømmet. Det er utroligt vigtigt, for at få størst mulig effekt ud af projektet. Klaus |
Først, Det er dybt useriøst at du stiller krav til programmeringssproget når du selv skriver at du ikke har forstand på programmering. Hvis du bestiller en håndværker til at sætte dit badeværelse i stand giver du dig så også til at befale ham hvilke noget værktøj han skal bruge? Enhver professionel programmør kender mere end et værktøj og foretrækker selv at vurderer hvilket værktøj der er bedst til en given opgave, du handicapper programmøren ved at begrænse hans muligheder. Min virksomhed besider et af Danmarks bedste team af PHP Udviklere, så vi vil da gerne høre mere om projektet. / Mikkel |
|