Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak... Alle bør ikke være enige men forstår ikk det karma system... hvorfor skal det være på så mange forummer... man kan ikke bruge det til noget alligevel... :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50

*JB*:

Mange tak... Alle bør ikke være enige men forstår ikk det karma system... hvorfor skal det være på så mange forummer... man kan ikke bruge det til noget alligevel... :D

du kan heller  ikke tit bruge det til så meget , men  nu gav jeg dig plus igen og da du ej kan give både positive og negative karma , er det tit ikke bedst  karma at give en ny bruger minus , men vis ser noget en laver falsk markedsføring eller person angriber en giver man maksimalt  minus kun og dette var slet ikke nogle af dele tæt ved , derved var karakter forkert givet, vis var uenig burde de har givet måske 3 stjerne måske 2 men så skulle det også være dårligt og det var slet ikke ,

jeg ser meget brugt kun maksimalt minus brugt og maksimalt plus brugt og et minus kan jo ødelægge lidt af ens humør , så det er at forklare man skal tænke over det når giver disse karakter  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 22:12

Hvis jeg stod og skulle starte en webshop lige nu, ville jeg gøre således: 

1) Ville starte med finde ud af hvad jeg ville sælge.

2) Købe et domæne, lige lære basics med webshoppen og så få tilføjet mine varer.

3) Få et CVR nummer.

4) Dankort og så videre.

5) Sociale Medier (Facebook, twitter, google plus og youtube

6) Få styr på SEO(Søgemaskineoptimering) Eventuelt få en ekspert til at hjælpe dig

7) Forsøge at forbedre den hele tiden.

8) Reklamerer på google. Adwords 

Det var lige hvad jeg havde :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:09

Du er jo den perfekte debatør hvad angår behandling af folk. :D Jeg ser alt for mange rundt omkring som ikke gider begrunde deres svar hvilket er super ærgerligt da det ikke giver noget konstruktivt til folk. Er du uenig med folk så forsøg i hvertfald at begrunde hvorfor. Og det samme gælder sådan set hvis du er enig. :D God aften....

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:17

*JB*:

Du er jo den perfekte debatør hvad angår behandling af folk. :D Jeg ser alt for mange rundt omkring som ikke gider begrunde deres svar hvilket er super ærgerligt da det ikke giver noget konstruktivt til folk. Er du uenig med folk så forsøg i hvertfald at begrunde hvorfor. Og det samme gælder sådan set hvis du er enig. :D God aften....

Det er ikke altid jeg begrunder mine point til folk, og det er ene og alene fordi der er nogle tråde hvor jeg ikke gider have mails bankende ind i min indbakke...

Men jeg ville have givet dit oprindelige indlæg minus, men har vist ikke mere at give af :P

Begrundelse er at et råd er et råd, vurderingen af det er individuelt, så når du skriver af det er et skod råd, så syntes jeg det er en irriterende kommentar.

Og svar begrundelser kan desværre af og til være det rene tidsspilde, hvor tråden trækker voldsomt ud.

Tilmeldt 3. Apr 10
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:18

Jeg forventer sådan set ikke at folk begrunder deres pointuddeling selvom at det er rart... Men jeg forventer at når folk debaterer så begrunder de deres holdninger og det var vist også det jeg skrev hvis jeg husker rigtigt (hæng mig ikke op på det :D)...

Det med begrundelsen var faktisk generelt set på diverse fora da mange bare skriver noget uden at argumentere for det og det har jeg det svært med.

Det er selvfølgelig subjektivt hvad man mener om ting når man snakker råd, og det har da også muligvis været en dårlig formulering fra min side af. Dog husker jeg ikke at skrive skod råd men derimod dårlit eller ringe (igen må du ikke holde mig op på det da jeg i skrivende stund ikke kan se det :D)

Synes det er fedt når folk er ærlige omkring at de ikke er enige og vil give minus og hvorfor. For så har jeg noget at forholde mig til og lære af. Tak. :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42

Martin Slot:

*JB*:

Det er ikke altid jeg begrunder mine point til folk, og det er ene og alene fordi der er nogle tråde hvor jeg ikke gider have mails bankende ind i min indbakke...

Men jeg ville have givet dit oprindelige indlæg minus, men har vist ikke mere at give af :P

Begrundelse er at et råd er et råd, vurderingen af det er individuelt, så når du skriver af det er et skod råd, så syntes jeg det er en irriterende kommentar.

Og svar begrundelser kan desværre af og til være det rene tidsspilde, hvor tråden trækker voldsomt ud.

vis ikke svare trækker de meget ud , for folk forstår ikke , derved vis skal forstå og lære noget frem over giver man respons vis ikke vil , eller tid til det er det ok med mig , men så kan heller ikke forstå det og man gætter sig og prøver postet nogle råd så man kan videre formidle sin viden på en anden måde måske forklares det bedre så .

for når man ikke forstår lære man ikke noget og det kan måske også være umuligt at forklare for den anden poster endnu dårligere indlæg andre gange jeg giver respons i stedet og den anden vil ej postet indlæg grundet tror på hævn minus for nu ved den anden hvem og den viste godt det  var forkert at give minus der .

jeg har lært at videre formidle viden er vigtigste især nye bruger giver jeg aldrig og slet ikke maksimalt minus .

du kan heller  ikke tit bruge det til så meget , men  nu gav jeg dig plus igen og da du ej kan give både positive og negative karma , er det tit ikke bedst  karma at give en ny bruger minus , men vis ser noget en laver falsk markedsføring eller person angriber en giver man maksimalt  minus kun og dette var slet ikke nogle af dele tæt ved , derved var karakter forkert givet, vis var uenig burde de har givet måske 3 stjerne måske 2 men så skulle det også være dårligt og det var slet ikke ,

jeg ser meget brugt kun maksimalt minus brugt og maksimalt plus brugt og et minus kan jo ødelægge lidt af ens humør , så det er at forklare man skal tænke over det når giver disse karakter  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)