Du er jo den perfekte debatør hvad angår behandling af folk. :D Jeg ser alt for mange rundt omkring som ikke gider begrunde deres svar hvilket er super ærgerligt da det ikke giver noget konstruktivt til folk. Er du uenig med folk så forsøg i hvertfald at begrunde hvorfor. Og det samme gælder sådan set hvis du er enig. :D God aften....
Det er ikke altid jeg begrunder mine point til folk, og det er ene og alene fordi der er nogle tråde hvor jeg ikke gider have mails bankende ind i min indbakke...
Men jeg ville have givet dit oprindelige indlæg minus, men har vist ikke mere at give af :P
Begrundelse er at et råd er et råd, vurderingen af det er individuelt, så når du skriver af det er et skod råd, så syntes jeg det er en irriterende kommentar.
Og svar begrundelser kan desværre af og til være det rene tidsspilde, hvor tråden trækker voldsomt ud.
vis ikke svare trækker de meget ud , for folk forstår ikke , derved vis skal forstå og lære noget frem over giver man respons vis ikke vil , eller tid til det er det ok med mig , men så kan heller ikke forstå det og man gætter sig og prøver postet nogle råd så man kan videre formidle sin viden på en anden måde måske forklares det bedre så .
for når man ikke forstår lære man ikke noget og det kan måske også være umuligt at forklare for den anden poster endnu dårligere indlæg andre gange jeg giver respons i stedet og den anden vil ej postet indlæg grundet tror på hævn minus for nu ved den anden hvem og den viste godt det var forkert at give minus der .
jeg har lært at videre formidle viden er vigtigste især nye bruger giver jeg aldrig og slet ikke maksimalt minus .
du kan heller ikke tit bruge det til så meget , men nu gav jeg dig plus igen og da du ej kan give både positive og negative karma , er det tit ikke bedst karma at give en ny bruger minus , men vis ser noget en laver falsk markedsføring eller person angriber en giver man maksimalt minus kun og dette var slet ikke nogle af dele tæt ved , derved var karakter forkert givet, vis var uenig burde de har givet måske 3 stjerne måske 2 men så skulle det også være dårligt og det var slet ikke ,
jeg ser meget brugt kun maksimalt minus brugt og maksimalt plus brugt og et minus kan jo ødelægge lidt af ens humør , så det er at forklare man skal tænke over det når giver disse karakter