Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg donerer bøger for 500.000 DKK til alle iværksættere, som…

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:
Jeg er ikke sikker på, hvor standen nøjagtigt kommer til at stå. Men jeg er sikker på, at du vil kunne finde det. Der kommer til at være et stort banner med Billy på, så ham må du bare gå efter.

Det skal jeg nok finde... Glæder mig :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:

 

Hvad nu hvis du ikke kan deltage til messen?

Kan du ikke komme til iværksættermessen, går du glip af en masse gode indlæg, hvor bl.a. Martin Thorborg også kommer – men du skal selvfølgelig ikke snydes for bogen. Du skal blot sende en mail til mig på toke@tokekruse.dk - så får du den komplette e-bog gratis, dagen efter messen er løbet af stablen.
 


 

det lyder super jeg sender hurtigste mulig en mail så jeg kan få den bog, det vil jeg ikke gå glip af  , det lyder simpelthen som en super god bog

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

@ til alle fra tråden!

Tusind tak for jeres mange kommetarer, og ikke mindst de MANGE mails. Spred det endeligt i jeres netværk til andre iværksættere, som skal have gavn af tilbuddet.

Dem, som sender en mail vil automatisk modtage bogen efter messen.

Har du lyst til at hjælpe mig? Når du har læst bogen, så må du meget gerne skrive en anbefaling og sende mig et billede (evt. firmalogo), så jeg kan placere det på www.dengeniale.dk - alle er velkommen, især kvinder som desværre altid er underprepræsenteret blandt iværksættere.

Hilsen

Toke Kruse

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Klar til iværksættermessen imorgen? Kom forbi Billy's Billing standen og få fingrene i "Den geniale iværksætter". 

Lad os gøre iværksætteri nemt!

Mvh

Toke Kruse 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super initiativ! :-)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@Alle

Jeg har lige været væk fra min mail, og så bliver jeg BLÆST ned af stolen - jeg har fået så mange søde, venlig og energiske mails fra en masse iværksættere fra Amino. Tusind tak for alles historier og mails.  Det er SÅ FEDT - jeg sender bogen ud senere i aften (her i San Francisco er kl. 13.00), så der er læsning i vente mandag morgen til alle jer, som har sendt en mail.

Hvis du endnu ikke har sendt en mail med din e-mail, så skynd dig - tilbuddet lukker dansk tid kl. 24.00 i dag d. 25. marts.

Mange hilsner

Toke Kruse

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hentede en bog på messen :) Og glæder mig til at læse den!

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke.

Jeg var så heldig at få et eksemplar på selve messen.

Jeg syntes det er stort, og takker mange gange!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke

Takker for et godt initiativ og har lige sendt dig en mail.

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle som følger med:
Jeg har nu sendt mail ud til alle, som skrev sig op. Ud for de mange mails var der rigtig mange iværksættere, som desværre ikke nåede til Køge Iværksættermesse – og så fik jeg den idé at lave et sammendrag af mit foredrag, som jeg nu har lagt op her. Det vil give dig en masse værdi og forhåbentlig stof til eftertanke; hvordan du kan gøre din virksomhed endnu mere konkurrencedygtig og tjene flere penge.

Gå direkte til foredraget her – det er gratis, men du får værdi som kostede det penge! https://billysbilling.dk/blog/Vaerdi-har-foersteprioritet-i-Billys-Billing-Pris-er-noget-sekundaert

Nåede du ikke at skrive dig op til bogen?
Jeg har allerede fået de første mails fra folk, som ikke nåede at skrive sig op til bogen inden sidste deadline. Derfor har jeg valgt at forlænge tilbuddet: gratis eksemplar af ’Den geniale iværksætter” som e-bog til og med fredag d. 30. marts kl. 24.00.

OBS: Da jeg blev blæst ned af stolen af de mange mails, som folk sendte (TAK FOR HVER OG EN), skal du i stedet skrive dig på venteliste til eksemplaret af bogen her. Tusind tak.

Skriv dig på venteliste her: http://billysbilling.dk/gratis-dengeniale

Hvad synes du om messen?
Derudover har jeg et åbent spørgsmål: hvad synes folk om Køge Iværksættermesse? Og hvis du ikke kom der, hvad var årsagen for at du ikke kom forbi? Og synes du i det hele taget, at der mangler messer, hvor os iværksættere kan boltre os??

 

Toke Kruse

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)