Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underlinks på Adwords

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kører en del annoncer, og der ville jeg jo frygtelig gerne have de der underlinks, som gør at min annonce "fylder" mere og derfor tiltrækker sig flere links.

Jeg har fået opsat et par annoncer på denne måde, men mine underlinks viser sig på én måde, hvor de ligger i forlængelse af hinanden med en lille pil.

Det er jo godt nok, men det er klart, at når man så ser på sider som Amino, Hotels.com (søgt under amino og hotel samt hoteller) eksempelvis så ligger underlinks under hinanden i to rækker og fylder ENDNU mere.

Hvordan får man denne visning? Kan man selv være med til at kontrollere dette?

Håber at nogen kan hjælpe mig.

Mvh.

Søren

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Hvis jeg ikke husker helt galt, så kan du få op til 8 undersidelinks.

Hvor mange der vises (og om de dermed fylder mere end 1 række) afhænger af, hvor relevant brugerens søgeterm er i forhold til dit valg af søgeord/annoncetekst.

Hvis du sørger for kun at lave annoncegrupper, der består af nært beslægtede søgeord og har målrettede annoncetekster, så får du typisk et høj kvalitetsresultat.

Kvalitetsresultatet er med til at afgøre, om - og i givet fald hvor mange - undersidelinks du får vist.

Normalt vises der kun mere end 4 undersidelinks, når brugeren søger på dit firmanavn/brand.

Jeg har for øvrigt skrevet dette lille indlæg om hvordan man opretter undersidelinks.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)