Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software Søges - ´Gæstebog´ til e-book

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin: Ja det er selvfølgelig rigtigt nok, jeg fik mig vidst heller ikke formuleret korret "Men når det så er sagt, så er det ikke nogen god ide som det første, at vælte ind på Amino og give tilbud på 17 ting." , det var selvfølgelig det her jeg ville have kommunikeret ud men nu gjorde du det jo :)

Dimitri:  Jeg er som du ved i samme branche som christian(som der står i hans header han hedder) og ja selvfølgelig er det da en vej frem at meget lave priser, han er bare nød til at understrege at det er den "billige løsning", jeg har selv prøvet at stå i situtionen hvor man har solgt et billigt produkt og kunden bliver ved med at komme med smårettelser mv.Det drejede sig om et stort dansk Rejsebureau som oprindeligt lagde 30.000 for at få lavet et site ... faktisk en af DKs første store webshops, de 30.000kr endte med at have givet en timeløn på 35kr, efterfølgende fik vi 5.000kr ud af dem til nogle flere retteleser, de kom også ned på at have givet under 50kr i timen.

Kunden har idag store problemer med at finde en virksomhed der vil vedligeholde koden fordi den er så dårligt lavet Kunden vil ikke handle med os(det firma jeg var i da vi lavede det) fordi vi snød dem (det var dumt) og fordi vi underbudgeterede hvilket resulterede i lav kodekvalitet.

Så det var sådan set ligeså meget ment som et velmenende råd, hvis han giver lave tilbud bliver hans rygte discount, og det kan være svært at ændre i fremtiden.

Christian: Jeg har et par opgaverne liggende og vil gerne vurdere dine evner? Har du mulighed for at sende mig et cv og/eller tilføje mig på msn?

mail: mail@mc-solutions.dk
eller
msn: ekimrebyc@hotmail.com
Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:52
Ok.. lad mig se om jeg kan få det hele med..

-Ja jeg vil straks læse "kom godt igang med Amino"

-Jeg vil meget gerne hjælpe folk med råd hvis jeg har noget at komme med, men jeg vil også meget gerne gøre opmærksom på hvis jeg kan hjælpe med at løse problemet selv, andet ville jo være fjolet.

-Hvis du, MCsolutions ønsker at få mig til at se på nogle opgaver plejer jeg at kommunikere via mail, hvis det ønskes kan jeg ´dog kontaktes på skype eller telefon. Jeg har ikke et direkte CV da jeg fungerer som virksomhed og ikke enkeltperson, men jeg kan sende dig en designmappe og et referanceark. Hvis jeg skal kigge på nogle opgaver er du velkommen til at maile mig en beskrivelse og så skal jeg med glæde komme med et tilbud og en evt. kladde.

-Jeg hedder Christian

Det var vist det hele, tak for velkomsten jeg håber jeg falder ind i tonen snarest, det ser ud til at være et hyggeligt sted at være :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:56
Så informer mig om dine kompetencer på en anden måde, er fløjtende ligegyldigt om du kaldet det det ene eller det andet :)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:28
Hej Dann.

Jeg overvejer selv en løsning fra Interspire.com, som er en artikeldatabase, som er søgemaskineoptimeret.

Den koster ca. 300 dollars, og så er det ellers lige til i følge deres demo.

Du har adgang til kildekoder, og kan selv tilpasse den.

Du kan oprette de 10-12 coaches, som forfattere, hvorefter de kan skrive indlæg.

Med hensyn til Christian og Mikkel, så virker det som om, at I har noget uafsluttet, da jeg umiddelbart ikke, ifølge det her indlæg, kan se, hvad Christian har gjort sig skyldig i.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:46
Martin Krogh: Uafsluttet? Wtf mener du?
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 10:48
hej martin

- thanx for input - det ser interessant ud - lidt ´overkill´ i fht. opgaven måske, men ganske interessant, evt. på sigt, eller til andre opgaver

- hvad jeg havde håbet på, var blot at finde en OSS-komponent som kunne integreres og installeres, rimeligt enkelt - uden at skulle installere en fuld weblog, eller skulle lave specil-tilretning af kode

- status pt. : i et andet forum var der én der spurgte om omfang, budget og ambitions-niveau - og, på dette grundlag blot foreslog til en start at lave det med en formular ... - og, lægge indkomne svar ind pr. ´håndkraft´

- check´et ... ? - næhh... - men, særdeles enkelt - og, måske ok til en start hvor jeg ville kunne forvente højst 20-50 indlæg. til beta-udgave af e-book, og tilsvarende antal i endelig udgave

- i mellemtiden, så vil jeg lede videre, eller evt. at ´overgive mig´, og få én til at lave det for mig

- og, udenfor emnet :

- til Christian : jeps, din pris er bekymrende lav, bla. fordi fordi du har valgt ikke at kvalificere opgaven yderligere. men, hvis du mener at kunne lave det til den pris, tja ...

- og, iøvrigt har inspireret mig til et par tanker omkring valg af leverandør 

- ´The Orange Juice Test´ - se :  http://mikronet.dk/weblog/?p=417

- til Mikkel : med risikoen for, at du vælger at tage det ilde op ...

- overvej grundigt hvilket ´stil´/´tone´ du anvender i din kommunikation, fordi en ´skarp´ tone sjældent opmuntrer til en fortsat dialog mhp. en professionel relation.

Og, fordi du har host´ed en hjemmeside for mig i en periode, på meget favorable vilkår, så vil jeg gerne bidrage med sparring på dette ub., såfremt du ser værdien heri. Og, bare lige for en sikkerheds skyld ... - så, tilbudet er reelt ment, og ikke en fortsættelse af en skarp tone ... ;-)

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 10:59
Hej Dann

Det tager ikke mange minutter at installere "en fuld wordpress" - og den har alt hvad du efterspørger - tror du ikke du skal genoverveje det?

Jeg tror du kan spare meget tid ved at bruge standardinstallationen fra WP - den behøves ikke ekstra tilretninger i koden ud fra det du beskriver - uden at turde vædde - tror jeg at du kan være oppe at køre på ca. 15 minutter - og det er incl. overflytning af filer.

- det var bare min 25 øre

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 11:49
hej Karsten

- well, på det grundlag, så vil jeg kigge på det, en ekstra gang

- årsagen til at jeg ikke har det i tankerne pt. er fordi jeg har fået oplyst af en ok, erfaren web-programmer, at omfanget er 2-3 dage for en ´færdig´ løsning, for en erfaren web-programmør, dvs. installation, konfigurering, tilpasning, og tilretning med egne fotos, layout, skrift-typer mv.

- hmm... - anyways, kigger lige på muligheden en ekstra gang, fordi til ´beta-udgaven´ af den kommende e-book behøver det ikke være enormt ´fancy´ - hvis blot det virker, og ser ok og seriøst ud

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:59
Hej igen, jeg vil her gerne udspecificere mit tilbud, så der ingen tvivl er om hvad jeg tilbydder.

En access eller SQL baseret base der modtager indlæg fra en registreringsformular, en eller flere inputstyper alt efter hvad der ønskes. Produktet tilpasses den eksisterende grafiske linie for hjemmesiden (hvis en sådan eksisterer). Programmet eksisterer ikke endnu, der som sagt ikke et eksisterende produkt. Hvis i selv kan hoste ASP baseret scripts er i velkommen til at få programmet udleveret ved endt programmering, hvis i ønsker produktet hosted kan dette også sagtens lade sig gøre.

Prisen på 1000 kr er seriøst ment da jeg har lavet så mange webapplikationer så det ikke tager mig meget mere end en til to timer at samle de nødvendige kodestykker for at danne de ønskede funktioner. Det er selvfølleligt stadigt billigt, men jeg vil hellere sælge noget billigt og, forhåbentligt, skabe en god kontakt, end ikke at sælge noget overhovedet.

Hvis det viser sig at jeg under udviklingen har misforstået opgaven, og ikke kan holde det givede overslag, vil en højere pris selvfølleligt kunne komme på tale, men det vil være fuldt op til dig om du ønsker at fortsætte hvis prisen skulle overstige overslaget.

Og ja, jeg har da lidt fortrudt at jeg bød så lavt, ikke at jeg ikke vil udføre opgaven til den pris, jeg ville da også gerne udføre den gratis hvis det kan skabe en god kontakt, men i har ret i at den kan virke useriøs. Jeg kom frem til prisen ved at sjuse mig frem til mit tidsforbrug, gange med min normale timeløn og dividere med 5.

Jeg håber at i, eller andre der læser denne tråd, vil give mig muligheden for at levere til jer så jeg har nogen til at bakke mig op.

Hvis jeg skal give et generelt råd omkring anskaffelse af mindre webapplikationer vil jeg annbefale at folk vælger at benytte Dandomain som hoster, da de har mange standart ISAPI drivere sat op, og tilbyder mindre apps, som feks. en gæstebog, der umiddelbart kan integreres.

Jeg håber at der generalt er en mere positiv og proffesionel tone i debaten herinde end jeg umiddelbart har oplevet her til at starte med, da jeg bestemt mener at i her har noget der ligger meget tæt op af en idelt OBNG for mig

- God pinse

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:20
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)