Hej , Jeg er en software programmør ,selvstændig. for nylig, har jeg indset at bygge min egen webshop, til at sælge dametøj og andre relaterede ting, ved hjælp af dropshipping. Mvh |
min første tanke er, hvad med retur varer
Hej , Jeg er en software programmør ,selvstændig. for nylig, har jeg indset at bygge min egen webshop, til at sælge dametøj og andre relaterede ting, ved hjælp af dropshipping. Mvh |
min første tanke er, hvad med retur varer |
Ved ikke, men tror du skal være påpasselig med det at benytte eksempelvis kinesiske leverandører - her tænker jeg både på moms og told mv. Hvis jeg var dig, ville jeg nok forsøge at se om ikke jeg kunne finde en leverandør/dropshipper indenfor EU´s grænser. |
ja kunderne harr ret til at returnere produkter, for forandring, eller pengene tilbage inden for 3 dage, efter at de modtager deres produkter. Mvh |
ja, men årsagen kan være den at produktet i deres øjne/smag ikke lever op til det billede de har købt varen efter. Skal varen så sendes retur til Kina? Hvem skal betale? |
De største ulemper er nok leveringstiden, fragtprisen samt administrationen af moms og told af mange handler. De fleste forventer hurtigt levering, når de handler online, så du skal nok skilte tydeligt med din leveringstid. M.v.h. Karsten |
Ifølge købeloven skal du yde 14 dages fuld returret. M.v.h Karsten |
De største ulemper er nok leveringstiden, fragtprisen samt administrationen af moms og told af mange handler. De fleste forventer hurtigt levering, når de handler online, så du skal nok skilte tydeligt med din leveringstid. M.v.h. Karsten de produkter, skal ankomme til DK, 7 dage max, VIA DHL |
Hvis du laver en dansk webshop, handler kunderne med dig, og ikke med producenten i Kina. Du skal derfor følge den danske købelov og kan ikke forlange at kunden skal betale for at sende varerne retur til Kina. M.v.h. Karsten |