Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver det god mening at lave landing-pages på sin wordpress blog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Fra  SPsoft Nordic ApS Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige og overvejer om det er en god ide at lave landingpages på min wordpress blog. Bloggen er integreret med websitet: http://www.spsoftnordic.com/blog/ - Det er jo en let måde hurtigt at få skabt nogle ok landingpages, og wordpress har har jo også tagging muligheder. Jeg tænker på at prøve det af iforhold til SEO & SEM? Nogen der har en mening eller indput om den sag?

På forhånd tak:-)

Husk at nyde det gode vejr her i weekenden:-)

Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er ok siden som den er nu , jeg ville beholde det som det er nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvis det her er den eneste service-side I har, så bør du lave landingssider ASAP (http://www.spsoftnordic.com/en/services.php). Du bør lave dem, som en del af din normale hjemmeside

Hvis dit bagvedliggende system ikke tillader det, så bør du se dig om efter et mere fleksibelt CMS.

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Andreas, egen landingsside for hvert eneste af de ord der nu står på services-siden og kompetencer-siden som I gerne vil findes på. Gerne som undersider hertil :-) Kan se jeres blog er i wordpress, så hvorfor ikke lave hele siden om til at være i wordpress (vha statiske sider til de "normale" sider) - det understøtter i alt fald undersider :-)

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes I skal revurdere designet af bloggen, da den virkelig er ineffektiv: Det mest af højre side er fuldstændig spildt, og artiklerne er i fuld længde allerede på forsiden. Landingssider er ALTID en god ide hvis du sender brugere til siden med en speciel del af siden til hensigt, så du kan guide dem derhenad, men også hvis noget kræver forklaring eller lignende. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)