Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på UK vs. DK.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Noprobs Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har mit danske website, www.sommerferie.nu, som har en ok ranking på google (+65000 besøgende fra google om mdr.).

Mit tilsvarende engelske website www.vacation-now.com er fuldstændigt dødt iforhold til det danske (500 pr. mdr.).

De to websites har samme HTML/kode men forskellige sprog. Jeg har fået en masse til at linke til begge websites og har tilføjet dem begge til directories mm.

Jeg ved der selvfølgelig er større konkurrence på UK, men synes det er lige voldsomt nok.

Nogen der har ideer til hvad der sker ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige noget helt andet - det ser ud som om, at der ikke helt er plads til dine Adsense-bannere. På min skærm bliver den i din vestre side i hvert fald beskåret, så man ikke kan læse det første bogstav i hver overskrift.

derudover er der ingen tvivl om, at konkurrencen er væsentligt større, så du skal helt sikkert i gang med at lave en søgeordsanalsye og en konkurrentanalyse af dem der ligger på side 1 i Google på dine vigtigste søgeord.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er Vacation jo 10x mere konkurrencedygtigt end sommerferie. Google.dk og Google.com (eller .co.uk alt afhængig) har jo begge kun 10 resultater på side 1, men tænk over hvor mange der er om fadet i den engelske udgave :-)

Jeg ville prøve at finde nogle mindre konkurrencedygtige keywords som du kunne ranke for, eventuelt noget long-tail, men det er noget research du lige må lave.

Angående reklamer: Skal det virkelig være adsense helvedet på det måde? Det irriterer i hvert fald mig som bruger af siden at skulle se på det og jeg ville nok formentlig bare lukke siden med det samme.

Mit råd på den front er at gøre dem mere integrerede i designet så de blender bedre ind.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort sagt: Det skyldes nok konkurrencen. Det engelske marked er laaaangt hårdere, og du kan ikke bare forvente at få resultater.

Generelt så er SEO på dansk virkelig sjovt hvis du ved hvad du laver. Konkurrencen er uendeligt lille. Det er så få brancher hvor folk har backlinks fra mere end 200 kilder... På engelsksprogede sider griner folk af dig selv i niche områder, hvis du har mindre end 2000 kilder.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal som de andre skrive at du er oppe imod firmaer som hyrer de bedste SEO firmaer for titusindvis af pund - om måneden - og samtidig sikkert køber stort ind af links, pr og reklamer. Kort sagt, så er det ikke amatører du er oppe imod. Ikke sagt at du ikke kan konkurrere med SEO bureaurne - de skal jo stadig lave det samme som du skal, men der skal nok en helt anden mere fokuseret indsats til. Men med det større marked kommer jo også flere søgeord som er profitable som du kan optimere imod.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

www.vacation-now.com

Referring Domains

170

External Backlinks

12,114

Dine toplinks kommer fra AC Rank 6 ud af 15. 

www.sommerferie.nu

Referring Domains

417

External Backlinks

22,811

Dine toplinks kommer fra AC Rank 6 ud af 15. 

Disse tal er taget fra SEO Majestic. Du skal have flere links og fra flere domæner, hvis du vil slås på .com. Men 65.000 besøgende fra google på dit danske site - jeg er imponeret! 

Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tro ikke man har 65.000 per mdr

http://www.alexa.com/siteinfo/sommerferie.nu#

Gratis sommerhus/feriebolig udlejning. Her kan man søge efter sommerhuse i Europa, eller tilføje sit sommerhus.

Statistics Summary for sommerferie.nu

Sommerferie.nu's three-month global Alexa traffic rank is 566,274. Approximately 58% of visits to the site consist of only one pageview (i.e., are bounces). The site belongs to the “Portaler” category. The fraction of visits to Sommerferie.nu referred by search engines is roughly 15%, and approximately 23% of visitors to the site come from Portugal, where it has attained a traffic rank of 17,088. Show Less

Alexa Traffic RankReputation
Global 566,274
Global Rank
Portugal Flag 17,088
Rank in PT
Sites Linking In
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

man akal have alexa bar på sin computer før denne toolbar virker og jeg tror ikke mange i danmark har sådan en toolbar så derved skal man tage disse tal med et stort gram min alexa bar stiger og falder hele tiden og når stiger alexa meget er det ikke altid besøgene stiger nogle gange er det omvendt , har jeg bemærket

min alexa rank er dog heller vild lav så jo tættere ved top 100 jo mere valid er tallet vil jeg mene http://www.alexa.com/siteinfo/stripdanmark.dk#

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

JA og jeg har et website med 200.000 besøg per med HAHHAHACool

http://www.alexa.com     kan da godt se om man har besøg fra Danmark.

Statistics Summary for stripdanmark.dk

Stripdanmark.dk's three-month global Alexa traffic rank is 157,374. The site is located in Denmark, and the time spent in a typical visit to the site is about 37 minutes, with 45 seconds spent on each pageview. Visitors to it view 16.0 unique pages each day on average. The fraction of visits to StripDanmark referred by search engines is about 2%. Show Less

Alexa Traffic RankReputation
Global 157,374
Global Rank
Denmark Flag 641
Rank in DK
Sites Linking In
1 Review

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)