Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino opfører sig underligt på min PC :(

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der giver jeg Kim ret - der har været mange gange ved mig også over de sidste to dage!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:34

Kim Boldig:

Naturligvis gør jeg det Martin:) men er ikke sådan jeg har oplevet det, desværre.

Jeg er stort set altid online på Amino og kigger måske 10-15-20 gange om dagen og det har de sidste 2 dage stort set været umuligt at komme ind på forsiden af debat forummet, den viste slet ikke selve debatten ved klik bare på debat linket, men måske det bare er herfra.

Det er jeg ked af at høre. For nogle meget få brugere, så får de vores mobil-version, fordi det firma vi har købt en database over mobilbrowsere fra, ikke har gjort deres arbejde godt nok.
Hvad står der som URL i broweren?

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:38

Mads:

Der giver jeg Kim ret - der har været mange gange ved mig også over de sidste to dage!

Hvad oplever i?
Jeg har ikke hørt generelle klager eller set noget mærkeligt i Analytics.
Jeg sidder i Vietnam og skidtet kører upåklageligt her fra.

De bedste hilsner

Martin

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:42

Ved mig forsvinder forsiden hvergang jeg reloader - men det kører fint nu...
Det har været sådan ved mig i noget tid ihvertfald, også load tiden som er virkelig... VIRKELIG langsom :)

Mozilla Firefox med 20 mb net....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46

Kim Boldig:

Martin Thorborg:
2 gange 15 min. på 48 timer, jeg tror du overlever... ;-)

Naturligvis gør jeg det Martin:) men er ikke sådan jeg har oplevet det, desværre.

Jeg er stort set altid online på Amino og kigger måske 10-15-20 gange om dagen og det har de sidste 2 dage stort set været umuligt at komme ind på forsiden af debat forummet, den viste slet ikke selve debatten ved klik bare på debat linket, men måske det bare er herfra.

Best regards

jeg sider også tænker hvorfor men hastigheden betyder dog noget jeg sider med 100 mbit - 100 mbit på maskimalt styrke der fungere det perfekt vis endelige kommer klikker jeg og 0,001 sekund er den perfekt igen

god computer og internet det hjælper for mig er problemet altså kun i sekunder men vis du sider med en langsom computer og langsom internet forbindelse , kan det godt være lidt mere tidskrævende arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:49

Mads:

Ved mig forsvinder forsiden hvergang jeg reloader - men det kører fint nu...
Det har været sådan ved mig i noget tid ihvertfald, også load tiden som er virkelig... VIRKELIG langsom :)

Mozilla Firefox med 20 mb net....

Vi havde et par dage i sidste uge der kørte dårligt, men lige nu er alt fint generelt set.
I kan se hastighed nede i venstre hjørne her:
http://chartbeat.com/dashboard2/?url=amino.dk&k=3d426203b0da6e4b7ff71db339cc6164

Den viser en loadtid på 2-3 sekunder pr. side og det er da ikke så ringe endda.

Så det må være en eller anden fejl der kun rammer bestemt browsere, netværk etc.
Meget mærkeligt.
Har du prøvet med en anden browser?
Og kører du med nogle plugins etc?

De bedste hilsner

Martin

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:51

Ikke specielt - men det er nu ikke noget der gør noget specielt!

Jeg overlever sku nok ved, at det køre som det gør :)!

Kan bare ikke se hvorfor det skulle gå fejl i Mozilla Firefox? Desuden bruger jeg heller ingen plug-ins som jeg lige ved?

Mads

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:05

Hej martin

jeg arbejder på tre forskellige PC'ere, og jeg har konsekvent et problem på den ene - den forsøgt at give mig en mobil-version (og det hjælper altså ikke meget på en almindelig PC). Og så stopper den bare. Adressen er noget i retning af m.amino....

De to andre PC'er fungerer fint. Alle er Windows PC'er og jeg bruger udelukkende IE.  Den PC, jeg har problemet på, kører Windows 7. De to andre kører en ældre version af Windows. Hjælper det?

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:16

Samme problem er vendt tilbage :(

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)