Naturligvis gør jeg det Martin:) men er ikke sådan jeg har oplevet det, desværre.
Jeg er stort set altid online på Amino og kigger måske 10-15-20 gange om dagen og det har de sidste 2 dage stort set været umuligt at komme ind på forsiden af debat forummet, den viste slet ikke selve debatten ved klik bare på debat linket, men måske det bare er herfra.
Det er jeg ked af at høre. For nogle meget få brugere, så får de vores mobil-version, fordi det firma vi har købt en database over mobilbrowsere fra, ikke har gjort deres arbejde godt nok. Hvad står der som URL i broweren?
Ved mig forsvinder forsiden hvergang jeg reloader - men det kører fint nu... Det har været sådan ved mig i noget tid ihvertfald, også load tiden som er virkelig... VIRKELIG langsom :)
2 gange 15 min. på 48 timer, jeg tror du overlever... ;-)
Naturligvis gør jeg det Martin:) men er ikke sådan jeg har oplevet det, desværre.
Jeg er stort set altid online på Amino og kigger måske 10-15-20 gange om dagen og det har de sidste 2 dage stort set været umuligt at komme ind på forsiden af debat forummet, den viste slet ikke selve debatten ved klik bare på debat linket, men måske det bare er herfra.
Best regards
jeg sider også tænker hvorfor men hastigheden betyder dog noget jeg sider med 100 mbit - 100 mbit på maskimalt styrke der fungere det perfekt vis endelige kommer klikker jeg og 0,001 sekund er den perfekt igen
god computer og internet det hjælper for mig er problemet altså kun i sekunder men vis du sider med en langsom computer og langsom internet forbindelse , kan det godt være lidt mere tidskrævende arbejde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ved mig forsvinder forsiden hvergang jeg reloader - men det kører fint nu... Det har været sådan ved mig i noget tid ihvertfald, også load tiden som er virkelig... VIRKELIG langsom :)
Den viser en loadtid på 2-3 sekunder pr. side og det er da ikke så ringe endda.
Så det må være en eller anden fejl der kun rammer bestemt browsere, netværk etc. Meget mærkeligt. Har du prøvet med en anden browser? Og kører du med nogle plugins etc?
jeg arbejder på tre forskellige PC'ere, og jeg har konsekvent et problem på den ene - den forsøgt at give mig en mobil-version (og det hjælper altså ikke meget på en almindelig PC). Og så stopper den bare. Adressen er noget i retning af m.amino....
De to andre PC'er fungerer fint. Alle er Windows PC'er og jeg bruger udelukkende IE. Den PC, jeg har problemet på, kører Windows 7. De to andre kører en ældre version af Windows. Hjælper det?