Nogen herinde som har overvejet at prøve at tjene penge via Viral like/sharejacking site, så er jeg sikker på at jeg kan hjælpe jer.. self kun hvis nogen ønsker min hjælp :)
Nogen herinde som har overvejet at prøve at tjene penge via Viral like/sharejacking site, så er jeg sikker på at jeg kan hjælpe jer.. self kun hvis nogen ønsker min hjælp :)
fortsat god dag :)
På hvilken måde tilbyder du hjælp? :) Programmering, undervisning, rådgivning eller?
Hjemmesiderne eller facebook-siderne? Eller begge? :)
Det største problem er når facebook-siderne bliver slettet... Et ny domæne koster ikke det store :)
Når man linker fra en facebook side, til et likejacking side bliver facebook siderne sindsygt hurtigt slettet. Det har jeg opdaget de sidste par dage - hørt fra en del venner ;-).
Hjemmesiderne bliver ikke slettet, men facebook gør sådan så man ikke kan dele noget fra siderne mere. Altså facebook blokerer hjemmesiden i deres ''del-system''.
Ps.. Et domæne kan sagtens komme til at koste rigtig mange penge, når det skal rumme den store trafik ;-)
Når man linker fra en facebook side, til et likejacking side bliver facebook siderne sindsygt hurtigt slettet. Det har jeg opdaget de sidste par dage - hørt fra en del venner ;-).
Det var også det jeg skrev til dig da du du ville indgå et samarbejde :) Remember?