Hej Alle Jeg er helt ny her inde med at skrive indlæg, men har læst med de sidste 3 mdr. Kanon forum. :)
Nu står jeg og skal bruge lidt hjælp og håber i kan hjælpe mig.
Jeg er ved og starte en IP telefoni tjeneste som så mange andre også har kørende. Dette er bare i England. Jeg mangler et navn og syntes selv jeg har brugt det sidste halve år på at tømme hovedet imens jeg har tænkt mine planer igennem og fået skrevet en del ned. Men er ikke kommet frem til noget.
Som alle andre IP telefoni virksomheder kommer vi til at tilbyde IP Telefoni til private og erhverv. Så der er ikke så meget og forklare.
Håber i har nogle ideer til nogle firma navne fordi jeg er helt blank selv.
Med Venlig Hilsen
Jesper Pedersen |
Navn Til Virksomhed
Jeg har ikke nogle ideer, men find noget der
...Så skulle det hvis være en smal sag
|
Kunder køber ikke teknologi, de køber telefoner. Lige fra hoften: Wazzaap (til de unge forbrugere?) Call Me Up (before you go?) Speeddial Mouth to Ear tiredofyellingreallyloud.com (Lidt langt ude, men det er måske underligt nok til at virke?) can2can (dåse til dåse. "We provide the same service, just a little bit easier") Håber det gav lidt inspiration? |
Du vil jo sikkert sl� p�, at IP telefoni er billigere end traditionel telefoni, s� hvad med at kalde firmaet: * cheip-phone * cheip-calls eller uden IP, men mere sk�rt * tjeepphone * tjeepcalls eller bare * tjeep den er jo lidt i stil med Google, Jubii og Yahoo, hvor man helst skal have en vokal der gentages 2 gange! Held og lykke med navngivningen, det bliver sp�ndende at se om det bliver en dreng eller en pige ;-) |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
|
Hej Jesper Jeg vil da også meget gerne give lidt her i den søde juletid :-)
Easy Bell - www.easybell.dk/se/nu/org/biz er ledige
Tel-Easy - www.teleasy.dk/se/nu/org/biz er ledige
Tel-Com - www.tel-com.dk/se/nu er ledige
Simple Telecom - www.simple-telecom.dk/se/nu/it er ledige
Corporate Bell - www.corporate-bell.dk/com er ledige
Håber du kan bruge noget af det om ikke andet, så til inspiration :-)
Glædelig jul
Michael Jørgensen
|