Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

toot4u søger partner - korrigeret opslag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-læser

Jeg har tidligere efterspurgt en sælger til toot4u – det er rettere en budskabsformidler med erfaring fra internettet jeg mangler. Derfor dette justerede genopslag.

toot4u.com er en lille web-biks, der sælger el-tandbørste hoveder billigt og direkte til forbrugerne. Kombinationen af yderst lav pris samt bekvemmelighed ved direkte levering er hovedargumenterne for køb.

Jeg mener konceptet er holdbart - og skalérbart (også udenfor Danmark). Udfordringen er at få udbredt budskabet på et ikke-eksisterende markedsføringsbudget. Og det er her, du kommer ind i billedet.

• Jeg søger en partner, der kan udbrede kendskabet til toot4u-konceptet (i første omgang for Danmark) via internettet.
  • Du har sandsynligvis erfaring med affiliating, Facebook-kampagner, SEO, linkbuilding og/eller viral distribution.
  • Du bliver partner og vi deler fortjenesten på salget efter nærmere aftale.
  • Din opgave bliver at finde dem, der både har strøm på tandbørsten, og som ønsker at spare en del penge – og få dem dirigeret til toot4u.com

Læs mere på www.toot4u.com og kontakt mig via toot@toot4u.com, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen

Jesper Sommer

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for henvendelserne - det var overvældende.

Hvad der er mere glædeligt er, at jeg har fundet en rigtigt kvalificeret partner.

Opslaget lukkes hermed - tak for jeres tid og deltagelse.

Mvh

Jesper / toot4u.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)