Hej alle i fantastiske aminoer :) (Er klar over dette er nr.2 indlæg omkring det samme men det med små rettelser) Nå, men til sagen. Jeg har gået længe med en ide jeg har brændt for at få gjort til virkelighed, men som i ved har iværksættere jo ofte ingen penge i starten og det også tilfældet her. Jeg håber derfor på at kunne samle et hold af iværksættere der er klar på at få ideen gjort til virkelighed mod at vi så alle deler lige ud af vores evner og til sidst høster lige del af frugten som ideen/konceptet måtte bære. Konceptet kommer til at udfolde sig i et online community/forum og kommer til at dreje sig om kunst/maleri/tegneri/grafisk arbejde men med en unik vinkel (vil jeg mene er unikt ihvertfald) Skulle gerne bruge en håndfuld mennesker med kompetencer i hvert deres område så vi kan lave det hele sammen og billigt. Tænker at vi samler os i en facebookgruppe men det kan vi tage op senere. Skal bruge folk med følgende kompetencer:
Der vil sikkert være flere roller der skal fyldes ud men det er indtil videre de kompetencer jeg søger specifikt, men har du en evne du mener generelt er relevant så kom med det :). NB! Du behøver ikke være uddannet eller være verdensmester inden for dit felt. Har du noget du mener du kan bringe til bordet, stort som småt så skriv og lad os se om det ikke kan bruges. Kan jo sagtens være flere om en opgave. (Selvfølgeligt en fordel hvis du også har en eller anden interesse i tegneri/kunst men ikke noget krav) Hvis du syntes det lyder spændene så skriv venligt en PM eller en mail til: Kenneth88@hotmail.dk MVH Kenneth Sommer |
Unikt koncept i opstart - Skal du/i være en del af holdet?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)