Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voldsomt lang loadtid

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz:

Alle tider er fra der er trykket ENTER efter at have skrevet sidens adresse og til forsiden er færdigloadet.

Jeg så lige at I have ændret nogle ting i den mobile version, så om det kan hænge sammen med det, ved jeg ikke.

Men det går i hvert fald den rigtige vej :)

Ja, jeg oplever også at forsiden loader hurtigere.
Vi har fjernet sponsorlinks fra forsiden og det kunne godt se ud som om det var den der drillede mest.
Men vi har også optimeret andre ting.

Den mobile version er også mærkbart hurtigere, men det er noget andet der var galt (Aner ikke hvad).

Dejligt at i holder os i ørene, tak for det.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke gå på amino.dk hverken i går eller i dag. Når jeg prøver skriver den m.amino.dk/default.aspx .. Har prøvet både fra arb.computer og hjemmefra.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Jeg kan ikke gå på amino.dk hverken i går eller i dag. Når jeg prøver skriver den m.amino.dk/default.aspx .. Har prøvet både fra arb.computer og hjemmefra.

Hej Jakodan

Dette har intet med hastigheds-problemet at gøre.

Det er fordi at din desktop browser fejlagtigt opfattes som en mobilbrowser. Nogle helt specifikke kombinationer af OS og browser version er udsat for dette.

Kan jeg få dig til at gå ind her: http://whatsmyuseragent.com/ og fortælle mig hvad den siger.

Fejlen ligger i en database som vi betaler dyre penge for, og vi er i kontakt med firmaet bag.

I bunden af mobil-forsiden er de et link til den fulde amino du kan klikke på.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den siger Mozilla/4.0 (compatible Msie 7.0, Windows nt 5.1, net clr 2.0.50727, net clr 3.0.4506.2152 net clr 3.5.30729)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Der er ikke noget link i bunden af siden - kun en helt hvid skærm uden indhold

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Ps. Der er ikke noget link i bunden af siden - kun en helt hvid skærm uden indhold

Det vil sige, at når du tilgår amino.dk fra en desktop browser får du en side fra m.amino.dk som er blank?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Det kunne jeg ikke forestille mig nogen kunne finde på at bede om, med mindre de går i meget små sko...

Det må være mine jyske aner der bringer krejler genet frem i mig

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opti-web.dk | Henning:

Thomas Frost:
Det kunne jeg ikke forestille mig nogen kunne finde på at bede om, med mindre de går i meget små sko...

Det må være mine jyske aner der bringer krejler genet frem i mig

Så dvs du har bedt om at få nogle penge tilbage eller hvad? Jeg så kun du spurgte om det betød Amino ville give rabatter, jeg var ikke klar over om du rent faktisk ville bede om det.

Men tak for den ene stjerne, det er lavt men ikke noget jeg vil gengælde, med alt den reklame du har lavet omkring dine ydelser herinde in mente, kan jeg slet ikke forstå du overhovedet vil nævne noget omkring rabat, og det bliver endnu værre nu hvor det rent faktisk ser ud som om det er det du ønsker. 

Herfra en stor tak til Amino for deres ihærdige arbejde på at skabe en god portal.

Hilsen en meget tilfreds bruger, selvom der er småproblemer hist og her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det lidt off topic, men jeg oplever også at når jeg sidder på en gamle pc med IE7, så åbner amino i mobil version altså: http://m.amino.dk/default.aspx Tongue Tied - Så jeg er er nød til at skifte til firefox for at besøge siden...

Meget mystisk...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skov Iversen:

Måske er det lidt off topic, men jeg oplever også at når jeg sidder på en gamle pc med IE7, så åbner amino i mobil version altså: http://m.amino.dk/default.aspx Tongue Tied - Så jeg er er nød til at skifte til firefox for at besøge siden...

Meget mystisk...

Jeg sidder på:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; da; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12 (.NET CLR 3.5.30729)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)