Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til eksponering og salg

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk på Amino

Så blev det min tur til at få noget hjælp...

Har netop opstartet min eget lille hjemmeside virksomhed. Har gået og puslet med tanken i ret lang tid, og fik nu endelig taget mig sammen til virkelig at gøre det. Det går da også fint nok indtil videre, der er da nogle kunder og skaber noget omsætning. Har dog et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på fra nogle kompetente folk.

Min hjemmeside er www.nicker.dk, og det er jo herfra jeg skal sælge mit produkt. Er det en side hvor i tænker, ok her vil jeg gerne bestille en web-løsning fra?

Har lige fået trykt flyers og visitkort. http://www.nicker.dk/nicker_flyer.pdf (Fik dem trykt hos lasertryk.dk, og selvom der har været meget ris til dem herinde, syns jeg de fremstår rigtig flotte.). Hvad synes i om flyeren? Fanger den, og er teksten rammende? Er flyers en god måde at annoncere på, eller har i andre måder som kan anbefales når det drejer sig om hjemmesider? Hvad har virket på jer?

Hvis i kigger på http://www.nicker.dk/larsbo/ så oppe i venstre hjørne, så er jeg begyndt at sætte lidt reklame for mig selv. Er det acceptabelt (selvfølgelig kun hvis kunden siger god for det)? Og tror i almindelige folk kigger på sådan et link? - Altså er der overhovedet en grund til at have det?

Så er der et spørgsmål som længe har floreret i mit hoved, og det drejer sig om telefonkontakt. Er det i orden, og er det noget som vil skabe kunder? For mig er salg et, hvad kan man sige, "grænseoverskridende" emne, og derfor har jeg brug for alle de råd, vejledninger og guldkorn i kan komme med.

Andre idéer/ændringer til min virksomhed der kan få lige netop jer til at vælge at bruge mig, så tager jeg gladelig i mod dem..

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Nicholas

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 05:27
Hej Nicker.

Jeg synes din side er lidt for lille... og jeg mener at det ville se federe ud hvis din menu var grafiske knapper.

Om jeg kunne finde på at få udført en hjemmeside af dig?

Ja! Umiddelbart kunne jeg godt...

Men kan se at du designer udfra templates, det gør jeg også selv en gang imellem... men det er bestemt ikke noget jeg gider betale andre for at gøre. Grunden til at jeg spørger er at du linker til denne side du har lavet; http://www.nicker.dk/larsbo/ som jeg kan se er et template?

God vind :-)

/Shock

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 09:25
Du har ''levende billeder'' - eller bevægende billeder - på hjemmesiden. Siden har ikke en chance i min verden, da det minder om de der irriterende reklamer, som - ja irriterer.
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 11:17
Hejsa Nicker

Jeg vil ikke anbefale dig at lave links i toppen af de sider du sælger - da jeg tvivler på de færreste vil have et sådant link! (jeg ville ikke i hvert fald, slet ikke hvis jeg skulle betale for det)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 13:33

Hej

Tak for svarene indtil videre..

Shoch>> Hvad mener du med at jeg designer ud fra templates?? Selvfølgelig gør jeg ikke det, alt hvad jeg laver sidder jeg selv og bygger op fra bunden.  Så, hvis jeg må være nysgerrig og spørge: hvad for dig til at tro at det er en template? For altså hvis du kigger på www.nicker.dk/dariana så har jeg svært ved at se hvordan det kan være en template?

Nick>> Ok, tror jeg vil droppe den idé så. Har bare set andre web-firmaer gøre det samme, f.eks. danaweb.dk, de bruger det en del, og de er rimelig store.

Derudover deler i andre så enielsen''s opfattelse af det med de ''levende billeder''?

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 14:00

/Shock

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 14:07
Ok det er også i orden.
Men kan sige at det på ingen måde er et template, da jeg selv har skrevet hver eneste ting i hånden, og har heller ikke kigget efter nogle sider.

Teksten er fundet ved at søge på lorem ipsum på google og sat ind. Der er bl.a andet denne udmærkede generator hvis man skal bruge dummy tekst http://www.lipsum.com/ ..

Laver primært dette fordi det er en passion, og har lyst til at sætte mit præg på nettet, derfor er der jo heller ikke noget sjovt ved bare at hugge et par templates rundt omkring på nettet ;)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:18
Jo, jeg kunne umiddelbart godt finde på at bestille en web-løsning fra dig.

Jeg synes godt, du kan have et link på kundens hjemmeside, ligesom det, du viser, men vel at mærke kun hvis kunden synes, det er ok, og hvis du fjerner linket igen, når/hvis kunden ønsker det. Det er så småt og ødelægger ikke helheden, og det er i mange tilfælde praktisk for en besøgende at kunne finde et link på designeren, hvis man selv er på udkik efter én og kan lide stilen på den side, man lige præcis står på. Men som sagt - kun hvis kunden synes, det er ok og kan få linket slettet igen, hvis dette ønskes.

Billedernes bevægelse og især farveskiftet synes jeg er ret flot, men teksten, der flyver ind, virker distraherende, og stregerne/firkanten, der fremkommer ind imellem billederne, synes jeg ikke passer ind. Pas på, at der ikke er for meget bevægelse på siden, da det kan være svært at slippe blikket fra. Så det ville måske være en idé at lave billedskiftene langsommere.

Jeg synes endvidere, din side er for smal, og menuen kunne du evt. godt gøre lidt mere ved - måske sætte den ned langs siden i stedet for - så bliver siden også bredere.

Det var lidt herfra.

Hilsen Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 17:46
Ok nu bliver jeg i tvivl med den lille reklame på kundens side, men sålænge man holder sig til kundens ønske så går man nok ikke helt galt i byen. Det kunne jo også tænkes at kunden gerne vil støtte en, og vise her har vi fået lavet vores side! Andre der har meninger om dette?

Men ellers tak for kritik indtil videre (kan man ikke få nok af;)) jeg vil kigge på det og er allerede i gang med at tænke tanker på at gøre det bedre!

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:07
Kære Nick

Ja, din side virker både nobel og prof. Men jeg savner lidt nogle eksempler på hjemmesider. Kan du fx lave en side, som består af billeder ved siden af hinanden, og hvor kunden trykker på ét af dem, der så virker så indgang til en kategori? Hvad med PBS og køb med dankort? Det tilmelder man måske selv bagefter?

Den løsning, jeg har nu er total, dvs. alt bliver ordnet, men jeg er ikke så tilfreds med lay-out''et. Sådan tror jeg tit, det er: Teknikken koster i udseende.

Mange hilsner, Jaye. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)