Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: hvorfor er der ingen der købe på min hjemme side.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner i skoven.

Hvad kan det være at jeg intet sælger på min hjemmeside ?

det er ikke fordi jeg mangler besøgende til min side, så hvad kan det så være ?

Er der noget i vejen med mit system, er det for svært at finde rundt og komme vider til kurven ?

Man bliver jo lidt på diverse punkter når man selv sidder og laver sin hjemmeside.

ta mine skygklapper af og fortæl mig jeres ide om hvad problemet kunne værer :)

www.nicolepiperdesigns.com

På forhånd mange tak

Med Venlig Hilsen Nicole

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:29

Der er ikke nogen knap indtil din kurv :/ Der skal man trykke på "indkøbskurv"...

Når man skal betale har du en meget lille fjerntliggende  diskret knap der hedder videre... Den skal laves om og rykkes, og teksten kunne eventuelt være: "Forsæt til betaling"

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38

Alexander Baandrup Larsen:

Når man skal betale har du en meget lille fjerntliggende  diskret knap der hedder videre... Den skal laves om og rykkes, og teksten kunne eventuelt være: "Forsæt til betaling"

Er helt enig med Alexander. Jeg ville også lave et prøvekøb og lagde en ring i indkøbskurven, men da jeg ville fortsætte, var der ingen fortsæt-til-betaling-knap.

Det er en pæn website. Men hvorfor står banneret på engelsk? Det virker overflødigt.

Vær opmærksom på dine tekster. Jeg tror ikke, at det er det, der er årsag til manglende salg, men du får lavet nogle smuttere her og der. Hvis du kender nogen, der er gode til dansk, så spørg dem, om de ikke lige gider tjekke teksterne, inden du oploader dem.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40

lige frem vild trafik kan det ikke være altså flere 1000 dagligene besøgene med 3 links til siden tjek her  

ingen brand artikler presse meddelers kan jeg finde på google

intet der gøres for man har tillid til produktet ved skabe brand på alle mulig måder , der er kun brugt facebook på siden 

der er mørkt i højre side ved indkøbs kurven det er svært at se produkt er tilføjet 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:47

NicolePiper designs:
ta mine skygklapper af og fortæl mig jeres ide om hvad problemet kunne værer :)

Hej Nicole,

Umiddelbart når jeg kommer ind på din side, vil mine øjne fare rundt på alle de pinkfarvede bokse og tekster.

Det fjerner desværre fokus fra dine smykker og gør at koncentrationen ender det forkerte sted.

Hvis du for eksempel kigger på denne vare:

http://www.nicolepiperdesigns.com/shop/circle-of-life-217p.html

Så er det et lille produktbillede der måske fylder 5% af skærmen. Resten er støj i form af nyhedsbrevstilmelding, menuer og mersalg.

Jeg tror at hvis du skruer lidt ned for farverne på hver side af produktinformationen og lader det produkt som brugeren er kommet ind på siden for at se, komme mere til sin ret, så vil det måske hjælpe på salget.

Dine designs på smykkerne fejler i hvert fald ikke noget synes jeg.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:54

Du har brug for en del tiltag i forhold til konverterings optimering :) Måske ville det være en god idé at tage et kig på E-pusher 

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Tommy Nitz:

Umiddelbart når jeg kommer ind på din side, vil mine øjne fare rundt på alle de pinkfarvede bokse og tekster.

Det fjerner desværre fokus fra dine smykker og gør at koncentrationen ender det forkerte sted.

Det er faktisk spot on! Godt set, Tommy. Jeg følte også, at der var et eller andet med farverne, men kunne ikke definere det og ikke sætte ord på.

Den lyserøde farve skal "dæmpes" på en eller anden måde.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:26

Har lige prøvet og lavet en ordre. Og har 2 punkter.

1. Du mangler en knap til at gå til indkøbskurven.

2. Du skal åbne betaling modulet i et nyt vindue. Hvis der er fejl eller jeg har valgt forkert så har jeg ikke mulighed for at komme tilbage til din shop.

Du burde kunne se ordre som ikke er gået igennem i din shop. Prøv og kontakte dem for at høre om der er noget du kan hjælpe med. Det gav mange ordre i min tid med webshop og det giver også dig en hjælp til at forstå kundernes problem.

Du må godt slette ordre 92.

PS Så mener jeg det hedder en indkøbskurv og ikke inkøbskurv.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)