Der er ikke nogen knap indtil din kurv :/ Der skal man trykke på "indkøbskurv"...
Når man skal betale har du en meget lille fjerntliggende diskret knap der hedder videre... Den skal laves om og rykkes, og teksten kunne eventuelt være: "Forsæt til betaling"
Når man skal betale har du en meget lille fjerntliggende diskret knap der hedder videre... Den skal laves om og rykkes, og teksten kunne eventuelt være: "Forsæt til betaling"
Er helt enig med Alexander. Jeg ville også lave et prøvekøb og lagde en ring i indkøbskurven, men da jeg ville fortsætte, var der ingen fortsæt-til-betaling-knap.
Det er en pæn website. Men hvorfor står banneret på engelsk? Det virker overflødigt.
Vær opmærksom på dine tekster. Jeg tror ikke, at det er det, der er årsag til manglende salg, men du får lavet nogle smuttere her og der. Hvis du kender nogen, der er gode til dansk, så spørg dem, om de ikke lige gider tjekke teksterne, inden du oploader dem.
Så er det et lille produktbillede der måske fylder 5% af skærmen. Resten er støj i form af nyhedsbrevstilmelding, menuer og mersalg.
Jeg tror at hvis du skruer lidt ned for farverne på hver side af produktinformationen og lader det produkt som brugeren er kommet ind på siden for at se, komme mere til sin ret, så vil det måske hjælpe på salget.
Dine designs på smykkerne fejler i hvert fald ikke noget synes jeg.
Har lige prøvet og lavet en ordre. Og har 2 punkter.
1. Du mangler en knap til at gå til indkøbskurven.
2. Du skal åbne betaling modulet i et nyt vindue. Hvis der er fejl eller jeg har valgt forkert så har jeg ikke mulighed for at komme tilbage til din shop.
Du burde kunne se ordre som ikke er gået igennem i din shop. Prøv og kontakte dem for at høre om der er noget du kan hjælpe med. Det gav mange ordre i min tid med webshop og det giver også dig en hjælp til at forstå kundernes problem.
Du må godt slette ordre 92.
PS Så mener jeg det hedder en indkøbskurv og ikke inkøbskurv.