|
du skal huske at rette ryggen når du sider ned
mange idag flere end nogensiden har bærbar iPhone ipad og kan stå mere lave sit arbejde , er det jo en lidt gammeldags tegning
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
du skal huske at rette ryggen når du sider ned mange idag flere end nogensiden har bærbar iPhone ipad og kan stå mere lave sit arbejde , er det jo en lidt gammeldags tegning |
Han burde købe en bærbar, så kan han placere den på sine lår :) - Alexander Baandrup Larsen |
Så får han bare skader i nakken i stedet for, det hjælper vidst ikke meget ;) . For at undgå nakkeproblemerne, skal han ligge halvt ned med bærbaren, og det er vidst heller ikke en holdbar arbejdsposition over en længere periode. Et hæve-sænke bord vil være bedst. Så kan han veksle mellem at sidde ned og stå op, og så bare huske at rette ryggen. :) |
jeg plejer gå rundt med min bærbar computer og skrive imens , men min computer er en også mini mini computer |
Det kan måske forklare at jeg ofte har smerter i nakken :/ - Alexander Baandrup Larsen |
så du render rundt hjemme i din lejlighed? ;)... Sig mig sidder du aldrig stille så? :P..... Iøvrigt tvivler jeg på at det er sundt i længden :)... |
Det er nok ikke utænkeligt ;) |
tit står jeg stille når jeg skriver kan side og lave stærk øvelser imens tit ligger jeg også op ad vægen på hovedet når jeg skriver lidt tekster ja nogle gange sider jeg også normalt det er meste når jeg spiser eller andre folk er der når jeg er alene laver jeg tit lidt flere ting imens jeg skriver , for man skal udnytte den tid man har og den har man ikke i en evighed |
Nogle gange er det faktisk også meget sundt at slappe af, og lave en ting af gangen.... eller måske ingenting overhoved. |