Kan i nævne nogle sites på nettet hvor man kan requeste et logo og så er der forskellige designere der byder ind på det? Eventuelt nogle der har erfaring med det? Mvh. Michael |
Logoforslag
|
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Prøv også at kigge ind på sitepoint.com under contests>logos Der er jeg også nogle gange inde og deltage i konkurrencerne. Med venlig hilsen Jean-Michel Clemmensen wwwivaerksaetter-pr.dk |
Hejsa Jeg fik i tidernes morgen, da jeg havde en af mine første hjemmesider, lavet en gennem eksperten.dk Der sidder rigtig mange der gerne vil hjælpe og komme med forslag til dig. Så syntes da du skulle hoppe forbi og se hvad det bringer med sig. |
Peter Tidemand
Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre
|
Hej! Jeg har flere kunder der stiller mig samme spørgsmål.. Den bedste løsning er, ud fra min erfaring, at kontakte et mindre webfirma og bede dem udarbejde det, det er meget realle forhold. Jeg vil f.eks. meget gerne se på det for dig, det koster kun hvis vi kan udarbejde noget du er tilfreds med, og i det tilfælde koster det 2.500,00,- ekskl. moms. Hvis du er interreseret er du velkommen til at kontakte mig på info@officespace.dk mit navn er Christian. |
''Problemet'' ligger i at vi efter jobbet med Ny Alliance simpelthen har fået henvendelser der gør at vi må outsource nogle af opgaverne - jeg er ikke meget for det. Ellers må vi jo ansætte en :) Tak for svarerne, jeg regner dog ikke med at bruge dem alligevel - efter lidt moralske overvejelser er det lidt udenfor vores ånd, og det er nok bedst at ansætte en. |
>Ceromedia Er det jer der har designet NyAlliance''s hjemmeside, logo eller hvad? Jeg kan ihvertfald se at de har udskrevet en konkurrence: |
/Shock