TotalBase er tiltænkt smallbusiness kunder, men kan med fordel bruges af foreninger og større virksomheder.
Det jeg ønsker er en samarbejdspartner der vil være med til at upgraderer det til MS ACCESS 2010 eller måske dot.net. Egentlig har jeg i tankerne, at man kunne abonnerer på det via en onlineløsning.
Vedkommende skal kunne programerer. Jeg kan godt hjælpe til men har været væk fra programmeringen i for mange år.
Det vil sige at dette er et fuldt udviklet system, hvor der ikke skal tænkes de store tanker i første omgang.
Det skal for god ordens skyld nævnes, at det er en samarbejdspartner jeg ønsker kontakt med. Det vil sige, at jeg ikke har en stor pose penge med. Dette er et projekt, som man går ind i og fordi man tror på ideen og at den vil give afkast på kort / lang sigt.
Lyder ovenstående tiltalende, vil alle seriøse henvendelser blive behandlet.
Der er sikkert mange måder at komme i gang med Open Source. Hvis man kan lide at planlægge og analysere først, så er det en rigtig god ide, at sætte sig ind i den tekniske infrastruktur for softwaren. Hvis det er en 100% CRM-løsning, så foreslår jeg, at man kigger på 3 alternative løsninger og vurderer fordele og ulemper ved hver. I løbet af den proces bliver man sikkert forelsket i en platform. Herefter sætter man det op, så det dækker de behov man har.
Håber du kan bruge det til noget. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har andre spørgsmål eller er interesseret i et samarbejde.
Jeg er eksemplvis forelsket i Drupal, og derfor er det naturligt for mig at vælge CiviCRM, men CiviCRM er ikke verdens venligste CRM-system. Det kan være der findes andre, der er smartere og nemmere at drible med udviklingsmæssigt.
VH. GrN.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.