Hej Aminoer Jeg har for nylig startet op som selvstændig. Jeg er sælger og har ikke andre end beskæftiget end mig selv, hvilket jeg heller ej har nogle planer om. Til formålet har jeg købt en Tablet, da jeg så netop kan ringe alle steder fra. Det jeg så mangler nu for maksimal fleksibilitet er et Bluetooth headset. Hvad har folk af erfaringer i forhold til dette? Det skal være let og smidigt, da jeg ofte ender med at sidde eller ligge i sofaen mens jeg sælger, men samtidig være i stand til at levere god lydkvalitet til både mig og kunden. Jeg har noteret mig, at der har været andre lignenede tråde her på siden, men da jeg ikke vil stjæle en af disse, håber jeg, at det er okay, at jeg har åbnet denne tråd. Jeg er allerede blevet ringet op af sælgere af headsets, uanmodet, men jeg vil hellere træffe beslutning på et lidt bredere grundlag. Med venlig Hilsen |
Hej
Jeg købte et Bluetooth headset (AH5) i kinapriser.dk . Til prisen på 336 incl. moms og fragt er det et røverkøb. Det er godt at have på (kun 1 ørebøf, så man kan følge med i resten af samfundet), god lyd og stabil opkobling.
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen